Wednesday, June 20, 2018

Penghuni oleh Endie Shazlie

Assalamualaikum..
Hye semua.. 

Jom baca buku.. Tak kisah buku apa pun, janji buku.. Membaca ini bagus tau..
Sha baru je habis baca buku ke terbitan Roman ini.. Bertajuk Penghuni oleh Endie Shazlie.. Menarik tau.. Tapi mungkin akan ada sambungan, sebab penamat dia macam tak berapa mengancam pada Sha.. Cerita Adam yang membuat liputan mengenai kejadian paranormal dipanggil adiknya Ilyas ke Melaka.. Bermulalah kisah mereka bersama dua makhluk iaitu dayang dan ma'arid.. Misteri tapi tak berapa seram cuma penuh debaran..

Sha baca pada 10.06.2018 dan selesai pada 12.06.2018..

Koleksi Sha

Terbitan Roman

9 comments:

  1. bab bab seram ni mmg sukar nak baca... hari tu baca suria venom, terus rasa mcm nak stop saja baca ... tapi baca jugaklah sampai habis ... adoi, mmg boleh termimpi2 ...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kikiki.. Kadang-kadang, Sha pun mimpi gak lepas baca novel seram..

      Delete
  2. sebelah buku tu ape kak sha? yogurt ke

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ha a.. Yogurt Farm Fresh (mangga).. Best, sambil makan sambil layan novel..

      Delete
  3. Assalamualaikum selamat pagi. Mama singgah lawat blog sis shahida. Wah syok layan novel sambil makan yogurt. sel otak bergabung

    ReplyDelete
  4. kalau ending tak best mama pun xnak baca hihi

    ReplyDelete
  5. ma'rid? First time jumpa perkataan ni

    ReplyDelete
  6. kak memang suka baca novel seram eh

    ReplyDelete

Assalamualaikum.. Salam ukwah dari saya untuk anda..
Terima kasih sudi singgah blog saya..

Goodreads

Sha's bookshelf: read

Dia Trouble Maker
Bara
Pelukis Jalanan
Kelibat Setan
Mila’s Big Splash
Dheo's
Misi Budak Tahfiz
Puaka Jambatan
Saat Aku Berpaling
Cikgu Kelas Sebelah
Surihati Encik Pembunuh
Aneh
Kasyaf Ain
Jadikan Aku Yang Terakhir
Cik Isteri Dan Encik Suami
Projek Seram: TOYS
Lamaran Di Taman Nakajima
Pemburu
Misi Hero
Pinjam Sayap


Sha Mohamed's favorite books »