Lookout / The Guardians (2017) - Kasihku Amani Imani

GURU

APDM SAPS

Monday, June 25, 2018

Lookout / The Guardians (2017)

Assalamualaikum..
Hye semua..

Episod pertama je dah mengancam dan menarik ditonton.. 32 episod dan setiap episod 32 minit saja.. Memang best dan mengujakan.. 

Menonton drama ini buat hati jadi geram dan marah.. Seorang pendakwaraya yang punya agenda tersendiri dalam membalas dendam menggunakan seorang detektif yang dalam pelarian, seorang saksi yang bersembunyi sekian lama dan seorang hacker.. Mereka bertiga ini digunakan dalam misi menjatuhkan ketua pendawakraya yang jahat.. Memang mendebarkan.. Bila berlaku kesilapan dalam perancangan mereka dan nyawa mereka jadi taruhan.. Dalam pada masa yang sama, mereka bertiga menyelesaikan kes-kes yang tak dapat diselesaikan.. Dibantu seorang paderi.. 

Seronok tengok drama thriller dan penyiasatan macam ini.. Penuh suspen dan keterujaan.. Pelakon dia pun ohsem.. 

Lookout @ Pasooggoon @ 파수꾼 | Kdrama | 32 Episodes | Thriller, Suspense, Action | May 22 - July 11, 2017 |
Sinopsis: The Guardians tells the story of a group of people who team up to serve justice themselves after losing their loved ones to criminals. The group consists of a detective, prosecutor, hacker, and an extremely shy person. They want to give these criminals the punishment that they deserve, and take matters into their own hands as the justice system in South Korea fails to capture the culprits.

5 comments:

  1. haritu dah masuk list cerita ni tapi tak kena pulak dengan sha haha

    ReplyDelete
  2. alahai bestnya dah lama tak berkorea

    ReplyDelete
  3. cite ni best. mula tu tak suka watak hero tapi bila tau dia yg mastermind memang suka sgt.hihi

    ReplyDelete
  4. bnyk sgt cerita dah x terlayan pulak ejulz. hehe

    ReplyDelete

Assalamualaikum.. Salam ukwah dari saya untuk anda..
Terima kasih sudi singgah blog saya..
1. Tinggalkan komen dan saya akan cuba membalas komen anda..
2. Saya akan berusaha membalas kunjungan anda jika berkesempatan..
3. Komen yang baik2 sahaja ye..
4. Semoga ikatan ukhwah kita akan berterusan..
Terima kasih sekali lagi..