Shhh... Rahsia oleh T Sea - Kasihku Amani Imani

GURU

APDM SAPS

Wednesday, June 6, 2018

Shhh... Rahsia oleh T Sea

Assalamualaikum..
Hye semua..

Novel Prolog Media memang tak menghampakan.. Jalan cerita dia memang menarik.. Penuh teka teki dan pembinaan plot yang menaik.. Sha suka cara penulis membentangkan kisah Iris dan Rosie.. Penuh rahsia dan pertanyaan.. Kemunculan watak-watak seperti Diana, Jay dan Dani banyak memberikan warna untuk mengindahkah Rahsia.. Dah tajuknya Rahsia, banyaklah Rahsia yang tersimpan dan terbongkar.. Rahsia Iris dan Rosie, rahsia Diana, Rahsia Dani dan juga Rahsia Jay.. semuanya berahsia, namun sejauh mana rahsia tu mampu menjadi rahsia.. Memang rahsia sungguh buku ini.. Kikiki.. 

Seriously Sha suka semua buku-buku Prolog Media yang Sha dah baca.. Semuanya berada dalam kelasnya yang tersendiri.. Ada isi dan gaya penceritaan yang berbeza sangat dengan buku-buku dipasaran.. Jadinya silalah cari dan baca ye..

Sha baca dan selesai pada 05.06.2016..

6 comments:

  1. shhhh rahsia rahsia.. komen kita pun rahsialah =P

    ReplyDelete
  2. tengah mengumpul buku dari Prolog Media..hihi

    ReplyDelete
  3. Tajuk rahsia, terasa nak tau pulak endingnya..secret sangat tu

    ReplyDelete
  4. dah nampak dua blogger kaki buku suggest buku ni, memang kena cari ni :D

    ReplyDelete
  5. shhhhh rahsia, mane boleh bagi tau.. ekeke

    ReplyDelete
  6. suka juga rahsia2 ni. kena baca ampai abis lah kut baru tau apa rahsianya tu kan

    ReplyDelete

Assalamualaikum.. Salam ukwah dari saya untuk anda..
Terima kasih sudi singgah blog saya..
1. Tinggalkan komen dan saya akan cuba membalas komen anda..
2. Saya akan berusaha membalas kunjungan anda jika berkesempatan..
3. Komen yang baik2 sahaja ye..
4. Semoga ikatan ukhwah kita akan berterusan..
Terima kasih sekali lagi..