Showing posts with label Segmen. Show all posts
Showing posts with label Segmen. Show all posts

Friday, May 8, 2026

Segmen | Satu Kata ChatGPT Tentang Blog Saya

Assalamualaikum..
Hye semua..

Kali ini Sha sertai segmen yang dianjurkan oleh #JMBELOG pula.. Bila tanya ChatGPT dia bagi Sha satu perkataan iaitu "BERDENYUT".. 

Satu kata untuk blog ini: Berdenyut ✨

Bukan sekadar himpunan entri, tapi ruang yang ada nadi.
Ada cerita harian, review buku, filem, makanan dan cebisan rasa yang ditulis dengan jujur serta mesra.

Setiap post macam helaian kecil kehidupan, sederhana tapi hidup.
Bila dibaca, terasa ada manusia di sebalik setiap patah kata.

KasihkuAmani bukan sekadar blog.
Ia ruang yang terus bernafas. ๐ŸŒฟ

Saja Sha minta dalam bentuk infografik..

Kalau korang nak sertai juga, bolehlah ikut arahan dibawah ini..

Cara Penyertaan:
Buat entri bertajuk: Segmen | Satu Kata ChatGPT Tentang Blog Saya
Ke ChatGPT dan taip:
Satu kata ChatGPT tentang blog [URL anda]
Follow blog & Threads penganjur
Tag sahabat blogger (tiada had)

Monday, June 23, 2025

Segmen | Apa ChatGPT kata tentang blog saya

Assalamualaikum..
Hye semua..

Lama betul tak sertai mana-mana segmen atau giveaway dari rakan blogger.. Hari ini sajalah Sha sertai segmen yang dianjurkan PhaIs ini.. Mudah ja segmennya.. Tanya ChatGPT ja..

Dan ini jawapan yang Sha dapat dari chatGPT : Blog KasihkuAmani oleh Sha Mohamed adalah ruang mesra kongsi coretan harian, ulasan novel, resepi, aktiviti keluarga dan penemuan santai seperti kopi atau buah pasar. Setiap entri bermula “Assalamualaikum… Hye semua…” menyuntik rasa peramah macam chat dengan kawan. Sha ialah pembantu pustakawan yang menulis secara sambilan, gemar membaca dan ‘review’ novel, tebus hadiah dari penulis serta ceritakan pengalaman anak-anak ke pejabat. Gaya tulisannya santai, penuh gelak “kikiki” dan emosi jujur, menjadikan pembaca terasa ikut serta dalam setiap detik kecil kehidupan Sha.

Wednesday, December 29, 2021

Segment Bloglist 2022 Mamapipie

Assalamualaikum..
Hye semua..

Jom joint Bloglist segmen yang dianjurkan Mamapipie ini.. Tak susah pun.. Klik je Segment Bloglist 2022 Mamapipie dan ikut syarat yang ditetapkan.. Mujurlah masih sempat untuk sertai.. Jom.. Jom.. Jangan terlepas.. 

Tarikh segment sehingga 31/Disember 2021

Tuesday, July 27, 2021

Segmen Renew Bloglist 2021

Assalamualaikum..
Hye semua..

Jom joint Segmen Renew Bloglist 2021 oleh Ikashoid ini.. Mana tahu rezeki boleh duduk dalam bloglist Ika.. Untung owh kalau duduk dalam bloglist ini..


Segmen Wanna Be My GFF by AO

Assalamualaikum..
Hye semua..

Jom joint segmen mudah oleh AO ini.. Hadiah lumayan okay.. Rugi kalau tak sertai..

Segmen ni akan berlangsung selama TIGA MINGGU bermula 21 Julai sehingga 11 Ogos 2021.

Thursday, June 17, 2021

Thursday, February 11, 2021

Segmen Pencarian Bloglist 2021 By NanieyBarnieyLurviey

 Assalamualaikum..
Hye semua..

Jom joint segmen by Naniey ini.. Senang je pun.. Klik gambar dibawah ye..
Tamat pada 05.03.2021


Done follow..

Tuesday, December 8, 2020

Wednesday, October 21, 2020

Segmen 10 Blogger Terpantas by Misya

 Assalamualaikum..
Hye semua..

Hehehe.. Pepagi dah pakat pulun joint segmen dan giveaway kawan-kawan.. pagi ini ada masa lebih.. hehehe.. Jomlah joint Segmen Misya ini.. Mana tahu rezeki, boleh jadi yang terpantas..


Tamat pada 31 OKTOBER 2020 

10 ini istimewa pada Sha sebab bulan kelahiran encik suami.. Memang dinanti-nantikan ketibaannya.. Hehehe.. 

Tuesday, October 20, 2020

Segmen: Jari Jemari Menari Bloglist 2020

 Assalamualaikum..
Hye semua..

jom joint segmen by Ika ini.. 
Segmen ini akan berlansung sehingga habis bulan Oktober 2020.

Thursday, September 17, 2020

SEGMEN BLOGLIST TIARASAPHIRE.COM

Assalamualaikum..
Hye semua..

Jom joint segmen by Tiara ini.. senang dan mudah.. hehehe..

Segmen Tamat : 11.59 Malam | 30 September 2020

Thursday, September 10, 2020

Lovely Fellow's @aienienka

Assalamualaikum..
Hye semua..

Jom joint segmen yang dianjurkan oleh Aien ini.. Segmen yang senang dan syaratnya macam makan kacang je.. hehehe... 

Tamat pada 19.09.2020..

Friday, July 3, 2020

SEGMEN BLOGLIST 2020 BLOG SHIDA | www.duniashida.com

Assalamualaikum..
Hye semua..

Jom joint Segmen dari Blogger Shida ini.. Mudah dan senang sahaja segmennya..
SEGMEN BLOGLIST 2020 BLOG SHIDA | www.duniashida.com

apa yang korang suka tentang blog shida
Apa yang Sha suka.. Blog Shida ini banyak informasi dan perkongsian yang menarik untuk pembaca.. Selain itu interface blog Shida juga mudah untuk dijelajahi dan tak berat.. Nak cari artikel pun mudah.. Tutorial dan tips mengenai blog juga banyak dikongsi oleh Shida.. Memang berinformasi..


Tamat pada : 13 Julai 2020

Tuesday, June 9, 2020

Segmen Bloglist PKPP at aziankhalildotcom

Assalamualaikum..
Hye semua..

Jom joint segmen by mama yan ini..
Hadiah ohsem dan syarat pun mudah sahaja..

tutup pada 30 Jun 2020.

Wednesday, June 3, 2020

Segmen Hari Raya by Ummi

Assalamualaikum..
Hye semua..

Jom joint segmen ohsem by ummi ini..
Senang je syaratnya.. Semudah A,B, & C..


Tamat pada 09/06/2020..

Monday, May 18, 2020

Wednesday, April 29, 2020

Segmen Bloglist PKP 2020

Assalamualaikum..
hye semua..

Jomlah joint Segmen by Jannah ini..


 Nyatakan pengalaman anda semasa PKP. Anda boleh menceritakan peristiwa menarik/tidak dijangka yang terjadi kepada diri anda.

Pengalaman menarik dan tidak dijangka bila kena melakukan multi tasking yang lebih extreme sepanjang PKP ini.. Hehehe.. Mana nak jadi cikgu, melaksanakan kerja dari rumah, memasak dan melakukan tugasan rumah yang lain pada waktu yang sama.. Memang rasa macam blank sekejaplah.. Tapi masuk minggu seterusnya dah okaylah sikit walaupun struggle tu tetap ada.. Ramadan memang lega banyak sebab masak hanya pada waktu sahur dan berbuka kadang-kadang..

Monday, April 20, 2020

Segmen Apakah PERKARA pertama yang anda ingin lakukan selepas PKP by zzzyy.blogspot.com 19/04/20 To 28/04/20

Assalamualaikum..
Hye semua..

Jom joint Segmen by Shirven ini..


Perkara pertama yang Sha nak buat lepas PKP ini ialah bawa anak-anak keluar naik kereta.. Kesian mereka berkurung lama sangat dalam rumah.. Memang tak keluar rumah langsung.. Jadinya lepas PKP nak bawa mereka keluar itupun kalau keadaan dah betul-betul okay.. 

Tuesday, April 14, 2020

Segment Share Resepi Perintah Berkurung by Mamapipie & Cariblogger

Assalamualaikum..
Hye semua..

Jom sertai Segmen yang dianjurkan oleh Kak Adda ini.. Tak susahpun.. Cuma perlu konsikan resepi sahaja.. Mudahkan.. Bawah ini Sha kongsikan resepi Sha untuk anda cuba
Nasi Goreng Sambal Bilis Petai Garing.. Selamat mencuba..

Segment Share Resepi Perintah Berkurung by Mamapipie & Cariblogger



Tarikh tutup penyertaan 5 May 2020.. Jom sertai..

Tuesday, March 31, 2020

Segmen Bloglist Blogbabyshambles

Assalamualaikum..
Hye semua..

Buat apa tu?? Jom joint segmen ohsem ini..

Segmen berlangsung sehingga 15 April 2020, pukul 6 petang. Keputusan akan diumumkan inshaAllah selewat-lewatnya 17 April 2020.
Daisypath Anniversary tickers

Goodreads

Sha's bookshelf: read

Dia Trouble Maker
Bara
Pelukis Jalanan
Kelibat Setan
Mila’s Big Splash
Dheo's
Misi Budak Tahfiz
Puaka Jambatan
Saat Aku Berpaling
Cikgu Kelas Sebelah
Surihati Encik Pembunuh
Aneh
Kasyaf Ain
Jadikan Aku Yang Terakhir
Cik Isteri Dan Encik Suami
Projek Seram: TOYS
Lamaran Di Taman Nakajima
Pemburu
Misi Hero
Pinjam Sayap


Sha Mohamed's favorite books »

Review & Rating

Sha's bookshelf: read

Disergah Penunggu Pokok Ara
really liked it
Kali ini tok ketua dan Berahim telah terbuka hijabnya.. Memang lagi teruk lah terasa gangguan..
Dijenguk Hantu Penanggal
really liked it
Kelakar lah kali ini.. Hahaha.. Terbaiklah Christopher sebab erjaya elakkan gigitan penanggal tu.. Siap nak ditanduknya.. hahaha..

goodreads.com