Friday, June 29, 2018

Usu Lijah oleh Zaifuzaman Ahmad

Assalamualaikum..
Hye semua..

Yeah!! Menarik dan terjawab juga ke siapa perginya Saka Usu Lijah ini.. Ini buku sambungan kepada Angkara Saka oleh Zaifuzaman Ahmad.. Memang sambung terus dari penghujung Angkara Saka.. Jadinya senang lah nak ikut baca.. Lepas Usu Lijah meninggal, sakanya mula mengganas dan mengacau untuk mencari tuan baru.. Yang diganggu penduduk kampung, yang diperlukan sebagai tuan Jasmin.. Namun Jasmin menolak dan tak mahu menjadi tuan.. Akhirnya ada yang sudi menjadikannya tuan tapi terus mengganggu.. Siapa tuan baru saka tersebut?? Kenalah baca ye..

Sha baca pada 25.06.2018 dan selesai pada 28.06.2018.. Lambat sikit habis baca.. Sebab minggu ini sibuk dengan Kemasukan pelajar baru dekat tempat Sha bertugas..

7 comments:

  1. nak kena cari ni novel ni sebab tertanya jugak dari haritu hahaha

    ReplyDelete
  2. Bila sebut saka meremang bulu roma kihkihkih , tapi buku tu macam menarik untuk di baca

    ReplyDelete
  3. kisah seram memang takut akak nak baca heheh

    ReplyDelete
  4. tgk gambar muka depan pun dah seram.. hehe

    ReplyDelete
  5. akaaaaaak hahaha baca citer comel2 pulak please hehe.. xdela saja je akak suka genre cemni kan..

    ReplyDelete
  6. busyra suka sngt tngok movie seram. tp bab baca malas. hehe. kak sha mmg rajin.

    ReplyDelete
  7. Oh ni kira novel sekuel la ni,..

    ReplyDelete

Assalamualaikum.. Salam ukwah dari saya untuk anda..
Terima kasih sudi singgah blog saya..

Goodreads

Sha's bookshelf: read

Dia Trouble Maker
Bara
Pelukis Jalanan
Kelibat Setan
Mila’s Big Splash
Dheo's
Misi Budak Tahfiz
Puaka Jambatan
Saat Aku Berpaling
Cikgu Kelas Sebelah
Surihati Encik Pembunuh
Aneh
Kasyaf Ain
Jadikan Aku Yang Terakhir
Cik Isteri Dan Encik Suami
Projek Seram: TOYS
Lamaran Di Taman Nakajima
Pemburu
Misi Hero
Pinjam Sayap


Sha Mohamed's favorite books »