Friday, June 22, 2018

Kasut Kickers

Assalamualaikum..
Hye semua...

Setelah berpenat lelah, encik suami cadangkan untuk reward diri sendiri.. Maka Sha bercadang nak cari sepasang kasut khas yang boleh Sha bawa berjalan.. Lagipun dah lama sebenarnya mengidam nak beli Kickers.. Sebab kualiti kasutnya dan rekaannya yang ranggi.. Kebetulan GST dah sifar.. Sha siap dapat diskaun RM12.40.. Banyak tu.. Untung betul membeli bila dah tak ada GST ini.. Terasa sangat perbezaan harga barang.. 

Beli pada 18.06.2018..

3 comments:

  1. Wah! memang nak berjalan sungguh ni
    Kasut macam ni selesa nak berjalan jauh dan lama-lama

    ReplyDelete
  2. cantik warna coklat dia, kalau berjalan lama pun tak sakit tapak kaki

    ReplyDelete

Assalamualaikum.. Salam ukwah dari saya untuk anda..
Terima kasih sudi singgah blog saya..

Goodreads

Sha's bookshelf: read

Dia Trouble Maker
Bara
Pelukis Jalanan
Kelibat Setan
Mila’s Big Splash
Dheo's
Misi Budak Tahfiz
Puaka Jambatan
Saat Aku Berpaling
Cikgu Kelas Sebelah
Surihati Encik Pembunuh
Aneh
Kasyaf Ain
Jadikan Aku Yang Terakhir
Cik Isteri Dan Encik Suami
Projek Seram: TOYS
Lamaran Di Taman Nakajima
Pemburu
Misi Hero
Pinjam Sayap


Sha Mohamed's favorite books »