Shoplinks.Asia

Shoplinks.Asia


Simple Hijab

SISTEM GURU ONLINE

APDM SAPS

Friday, December 9, 2016

Hadiah Top Komentator November 2016 Dari Suria Amanda

Assalammualaikum..
Hye semua..

Alhamdulillah..
Hadiah dari Sis Suria Amanda dah sampai..
Hadiah ini sampai pada 07.12.2016..
Hadiah yang ohsem..
Siap ada extra hadiah okay..
Sha dapat Hadiah ini sebab jadi Top Komentator November 2016..

Thank you pada sis Suria Amanda..
Semoga dimurahkan rezeki dan dikurniakan kesihatan yang baik..

Siap-siapa nak dapat hadiah macam Sha, jom terjah Blog Sis Suria Amanda..
Man tau lepas ni rezeki korang pula.. 

Hadiah Top Komentator November 2016 Dari Suria Amanda 
Jam ini sebenarnya warna purple..
Tapi sebab lighting dia jadi warna cam biru..

Hadiah Top Komentator November 2016 Dari Suria Amanda 
Ada extra hadiah..
dan juga ucapan terima kasih dari sis Suria Amanda..

Hadiah Top Komentator November 2016 Dari Suria Amanda 
Inilah hadiah extra yang Sha cakap tu..
Mask beras..
Pergh!! Ohsem okay..
Tak sabar nak pakai..

Hadiah Top Komentator November 2016 Dari Suria Amanda 
Jam dah pun digantung dan bergerak..
Letak dalam bilik.. Buat pengingat masa..

26 comments:

  1. tahniah! Wah! Murah rezeki sokmo.

    ReplyDelete
  2. Bestnya kak shaa, rezeki rajin komen,hihihihi...

    ReplyDelete
  3. Replies
    1. Kan.. akak pun melting bila nampak jam nie..

      Delete
    2. Kan.. akak pun melting bila nampak jam nie..

      Delete
  4. tahniah...wah dapat mask lagi tu..huhu..teringin juga nak rajin2 komen ngan kengkawan,tapi selalu kesuntukan waktu utk blogwalking..huhu

    ReplyDelete
  5. wahh ..tahniah akak!! comel jam tu siap ada mask :) ALLAHMDULILAH MASIH DIMURAHKAN REZEKI

    ReplyDelete
  6. Uisss besonye adiah dia dpt.. terbaikk..

    ReplyDelete

Assalamualaikum.. Salam ukwah dari saya untuk anda..
Terima kasih sudi singgah blog saya..
1. Tinggalkan komen dan saya akan cuba membalas komen anda..
2. Saya akan berusaha membalas kunjungan anda jika berkesempatan..
3. Komen yang baik2 sahaja ye..
4. Semoga ikatan ukhwah kita akan berterusan..
Terima kasih sekali lagi..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Chit Chat

 

ALL RIGHT RESERVED|THIS BLOG IS DESIGN BY RRAI