Saturday, December 24, 2016

Drama Korea 2016

Assalamualaikum..
Hye semua..

Tahun 2016 ini banyak gak Drama Korea yang Sha tengok..
Antaranya:-

Ini antara drama dan Rancangan Realiti Korea yang Sha berjaya tonton sepanjang 2016...
Ada yang meninggalkan kesan dan ada juga yang sepintas lalu sahaja..

    5 comments:

    1. Hehe. Banyak jugak kak sha :) Seiring sejalan dengan novel yang akak baca kan :D

      ReplyDelete
    2. assalamualaikum shahida...banyaknya cerita Korea..mmg best layan cerita Korea ni...:)

      ReplyDelete
    3. wah banyak juga kak Sha sempat tengok drama korea ye..nadia takdan nak tengok pun..tengok kejap2 ja..tak pernah abis setiap episod pun..huhuhu...kekangan masa sama..kadang2 tengok online ja skit2

      ReplyDelete
    4. layan tak 1 Night 2 Days? btw try cari 3 Meals A Day kat ikshow.net, rasa macam ada show tu tapi xsure season brapa..hihi

      ReplyDelete

    Assalamualaikum.. Salam ukwah dari saya untuk anda..
    Terima kasih sudi singgah blog saya..

    Daisypath Anniversary tickers

    Goodreads

    Sha's bookshelf: read

    Dia Trouble Maker
    Bara
    Pelukis Jalanan
    Kelibat Setan
    Mila’s Big Splash
    Dheo's
    Misi Budak Tahfiz
    Puaka Jambatan
    Saat Aku Berpaling
    Cikgu Kelas Sebelah
    Surihati Encik Pembunuh
    Aneh
    Kasyaf Ain
    Jadikan Aku Yang Terakhir
    Cik Isteri Dan Encik Suami
    Projek Seram: TOYS
    Lamaran Di Taman Nakajima
    Pemburu
    Misi Hero
    Pinjam Sayap


    Sha Mohamed's favorite books »