Shoplinks.Asia

Shoplinks.Asia


Simple Hijab

SISTEM GURU ONLINE

APDM SAPS

Sunday, December 25, 2016

Ujian Pengesanan Penyalahgunaan Dadah

Assalamualaikum..
Hye semua..

Pernah buat Ujian Pengesanan Penyalahgunaan Dadah?
Sha pun baru first time buat..
Ujian Pengesanan Penyalahgunaan Dadah ini memang akan dilakukan secara berkala kepada Penjawat Awam, cuma bergantunglah kepada nama siapa yang akan dipanggil..
Sebabnya pemilihan staf dilakukan secara rawak, tak semua staf yang kena..
Kira siapa yang kena tu memang bertuahlah.. Hahaha..

Pengalaman yang ohsem..
Tulis nama, bagi nombor lepastu pi buh urine dalam bekas bernombor..
Kemudian bagi dekat petugas tu, dia buh lah strip macam org pregnan tapi ada 4 jalur..
Kalau naik jalur dua, maknanya negetif..
Kalau naik jalur satu je, tandanya positif dadah..

Sha kena buat ujian ini pada 22.12.2016...
Hasilnya negetif tau..
Kalau korang nak tau, korang boleh je buat ujian ni walaupun korang makan ubat..
Janji korang makan ubat tu ikut dose yang doktor tetapkan..
Ini petugas tu yang bagi tahu.. Kalau salah, Sha minta maaf ye..

 
Lebih kurang macam nielah alat dia..

4 comments:

  1. Oo ada ye ujian ni,sepanjang jd penjawat awam ni tak pernah akk ada ujian mcm ni..bagus juga buat ujian mcm ni kan

    ReplyDelete
  2. pernah nampak org buat...tapi MV tak pernah buat

    ReplyDelete

Assalamualaikum.. Salam ukwah dari saya untuk anda..
Terima kasih sudi singgah blog saya..
1. Tinggalkan komen dan saya akan cuba membalas komen anda..
2. Saya akan berusaha membalas kunjungan anda jika berkesempatan..
3. Komen yang baik2 sahaja ye..
4. Semoga ikatan ukhwah kita akan berterusan..
Terima kasih sekali lagi..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Chit Chat

 

ALL RIGHT RESERVED|THIS BLOG IS DESIGN BY RRAI