Shoplinks.Asia

Shoplinks.Asia


Simple Hijab

SISTEM GURU ONLINE

APDM SAPS

Thursday, December 15, 2016

Jom Tanya Soalan

Assalamualaikum..
Hye semua..

Jalan-jalan kat Blog Missobsesi aka Mayy Jie aka Mai..
Pastu nampak dia main game nie..
Tapi Sha dah terlepas nak komen nombor..
Jadinya rasa cam nak buat juga..

So.. Hear we go..
Korang pilihlah korang nak tanya apa..
Pastu bubuh dekat komen..
Nanti Sha jawab soalan korang..

Soalan ini Sha buka as long as ada orang komen..
Wah!! Kemain ko kan Sha..
Macam retis lak.. Ampun ye..
Nak fefeling retis jap.. Hahaha

Jemput... Jemputlah tanya..

 
Inilah soalannya..
Pilih... Jangan Tak pilih..

7 comments:

  1. 01.5.. Pernah tak putus cinta ? citalah sikit.. hek2

    ReplyDelete
  2. Adakah anda cerewet? Cepet cepat jawab Sha haha....

    ReplyDelete
  3. 5 9 11 19 21 27.. Tamak tak Unni.. nk join la jugak

    ReplyDelete

Assalamualaikum.. Salam ukwah dari saya untuk anda..
Terima kasih sudi singgah blog saya..
1. Tinggalkan komen dan saya akan cuba membalas komen anda..
2. Saya akan berusaha membalas kunjungan anda jika berkesempatan..
3. Komen yang baik2 sahaja ye..
4. Semoga ikatan ukhwah kita akan berterusan..
Terima kasih sekali lagi..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Chit Chat

 

ALL RIGHT RESERVED|THIS BLOG IS DESIGN BY RRAI