Thursday, December 22, 2016

Secret (2013)

Assalamualaikum..
Hye semua..

Drama Korea yang diadaptasikan ke drama Melayu..
Sha baru berkesempatan nak tengok yang versi Korea ini..
16 episod.. Tapi episod 1 - 4 menyakitkan hati..
Selamba je boyfriend dia biar awek dia masuk penjara..
Memang menyampah giler dekat boyfried dia dengan mak boyfriend dia..

Drama ini memang sakit jiwa nengok..
Dari mula sampai habis, heroin dia asyik nangis je..
Tapi memang tak sangka lah boyfriend pompuan tu kejam giler..
Ya la, dah dipenjarakan, dirampas anaknya..
Pastu dibunuh pula bapa pompuan tu..
Adoi!! Sakit jiwa Sha tengok drama ini...

Memang twisted giler okay...
Gagahkan tengok juga sebab hero dengan heroin dia..

 
Hwang Jung-eum
Ji Sung

 
Kredit Gambar : Google Image

3 comments:

Assalamualaikum.. Salam ukwah dari saya untuk anda..
Terima kasih sudi singgah blog saya..

Goodreads

Sha's bookshelf: read

Dia Trouble Maker
Bara
Pelukis Jalanan
Kelibat Setan
Mila’s Big Splash
Dheo's
Misi Budak Tahfiz
Puaka Jambatan
Saat Aku Berpaling
Cikgu Kelas Sebelah
Surihati Encik Pembunuh
Aneh
Kasyaf Ain
Jadikan Aku Yang Terakhir
Cik Isteri Dan Encik Suami
Projek Seram: TOYS
Lamaran Di Taman Nakajima
Pemburu
Misi Hero
Pinjam Sayap


Sha Mohamed's favorite books »