Friday, December 9, 2016

Tab 7 Lenovo

Assalamualaikum..
Hye semua..

Sha beli Lenovo nie supaya mudah untuk Sha update blog..
Nampak tak semangat berblog tu dah mula meresap dalam jiwa..

Memula dulu, berblog untuk suka-suka je..
Tapi kini, blog ini menjadi punca pendapatan sampingan Sha..
Alhamdulillah.. Walaupun tak banyak tapi Sha bersyukur sangat..

Okay jom sambung review..
Lenovo ini okaylah..
Macam guna PC tapi kecik..
Kamera dia biasa-biasa je..
Kalau nak guna untuk buat entry memang best..
Puas mata memandang dan tangan menaip.. hehehe..
Yang penting kebesaran saiznya.. hehehe..

5 comments:

  1. wah semakin maju sha kan...semoga berjaya

    ReplyDelete
  2. sama la sha ekin tak keje harapkan blog jah pendapatan sikit2 boleh la...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kan Ekin kan.. sikit2 lama2 jadi bukit.. hehehe

      Delete
  3. Lea pown nak cari gadget yg besar bagi memudahkan update blog,.. guna hp ni kecik sgt.. susah nk taip..

    ReplyDelete

Assalamualaikum.. Salam ukwah dari saya untuk anda..
Terima kasih sudi singgah blog saya..

Goodreads

Sha's bookshelf: read

Dia Trouble Maker
Bara
Pelukis Jalanan
Kelibat Setan
Mila’s Big Splash
Dheo's
Misi Budak Tahfiz
Puaka Jambatan
Saat Aku Berpaling
Cikgu Kelas Sebelah
Surihati Encik Pembunuh
Aneh
Kasyaf Ain
Jadikan Aku Yang Terakhir
Cik Isteri Dan Encik Suami
Projek Seram: TOYS
Lamaran Di Taman Nakajima
Pemburu
Misi Hero
Pinjam Sayap


Sha Mohamed's favorite books »