Shoplinks.Asia

Shoplinks.Asia


Simple Hijab

SISTEM GURU ONLINE

APDM SAPS

Thursday, December 1, 2016

Aiskrim Walls Fruttare Mango Smoothie

Assalamualaikum..
Hye semua..

Memang sedap.. Ruginya tak beli sebelum ini.. 
Rasa mangga yang sedap dan Ohsem.. 
Seriouslly Sha terus fall in love pada gigitan yang pertama.. 
Bila gigit tu ada ketulan ketulan kecil mangga.. 
Tu yang buat aiskrim nie rasa lagi sedap.. 
Rasa mangga yang sebenar.. 
Kepada penggemar buah mangga mesti akan suka aiskrim ini..

 

Warna dia je dah memikat..

13 comments:

  1. wahhh..mesti yg ni pun sedap. sy pernah makan yang perisa strawberry ja

    ReplyDelete
  2. apa hal tunjuk2 aiskrim ni
    kita dah lama x makan aiskrim ok
    jap nk turun bwh beli lah gini haha

    ReplyDelete
    Replies
    1. Sedap kak el.. rasa mangga dia memang ohsem..

      Delete
  3. terliur pulak tengok.. sedapnyaaa.. nak kena pergi cari esok ni.. hihi

    ReplyDelete
  4. anak2 Mv beli haritu memang sedap

    ReplyDelete

Assalamualaikum.. Salam ukwah dari saya untuk anda..
Terima kasih sudi singgah blog saya..
1. Tinggalkan komen dan saya akan cuba membalas komen anda..
2. Saya akan berusaha membalas kunjungan anda jika berkesempatan..
3. Komen yang baik2 sahaja ye..
4. Semoga ikatan ukhwah kita akan berterusan..
Terima kasih sekali lagi..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Chit Chat

 

ALL RIGHT RESERVED|THIS BLOG IS DESIGN BY RRAI