Amani dan Imani - Kasihku Amani Imani

GURU

APDM SAPS

Wednesday, December 14, 2016

Amani dan Imani

Assalammualaikum..
Hye semua..

Isnin (12.12.2016) kami keluar pergi beli barang keperluan sekolah Amani.. 
Dari pukul 11 pagi membawa ke pukul 6 petang.. 
Jenuh jalan satu Daerah Mua'llim.. Hehehehe.. 
Sambil beli barang kita posing lah sama.. 
Settle beli barang rumah sekali..

Amani dan Imani
Bergambar di kawasan Street Art..
Yang ini di belakang KFC Tanjung Malim..
Masih belum siap sepenuhnya..
Ada satu lagi di belakang laluan utama..
Pun masih belum siap lagi.. Hehehe..

Amani dan Imani
Jadi model Tisu Premier..
Masa ini mereka menunggu Sha cari barang di TF..
Bila disuruh berposing, inilah hasilnya..
Ayahnya nak menghilangkan rasa boring menunggu...

10 comments:

  1. Comel2 anak sha.. Kemain lagik posing tu dia.. hehe

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tq Lea.. mereka nie memang pantang suh posing.. heheje

      Delete
  2. ooo dah de street art kat tjg.malim ye..
    balik kmpong nti boleh pergi..

    ReplyDelete
  3. sweetnya dua beradik ni...

    kak sha jum join GA unni tag akak yerr :P
    https://unnianje.blogspot.my/2016/12/mystery-box-giveaway-by-dewi.html

    ReplyDelete
  4. comelnyaa anak akak. geram busyra tngok.. putih!

    ReplyDelete
  5. Boleh dapat royalti dpd Tisu Premier ni Sha. Manalah tau ada rezeki hihi...
    Masuk darjah 1 ke anak Sha ni?

    ReplyDelete
  6. wah sedondon depa...cantik background

    ReplyDelete

Assalamualaikum.. Salam ukwah dari saya untuk anda..
Terima kasih sudi singgah blog saya..
1. Tinggalkan komen dan saya akan cuba membalas komen anda..
2. Saya akan berusaha membalas kunjungan anda jika berkesempatan..
3. Komen yang baik2 sahaja ye..
4. Semoga ikatan ukhwah kita akan berterusan..
Terima kasih sekali lagi..