Shoplinks.Asia

Shoplinks.Asia


Simple Hijab

SISTEM GURU ONLINE

APDM SAPS

Wednesday, December 21, 2016

Selamat Tinggal My Bisnes

Assalammualaikum..
Hye semua..

Sebelum ini Sha ada buat Carboot Sale..
Disebabkan kekangan masa dan juga tanggungjawab lain,
Makanya Sha amik keputusan untuk stop dulu..
InsyaAllah bila dah okay nanti Sha buat balik Carboot sale ini..

Disebabkan nak stop..
Maka Sha amik keputusan untuk berikan semua pakaian,
Kasut dan tudung pada orang yang memerlukan.. 
Maka dengan bantuan Encik Suami, kami pun kemas dan packing..
Sabtu pagi kami pergi hantar semua pakaian tu ke sebuah kedai di Kg. Ulu Slim..
Alhamdulillah.. Settle dah semua..

Cuma tinggal buku-buku je yang masih Sha buat jualan preloved..
Inipun sebab tak memerlukan masa yang banyak..
Just update regularly dekat sosial media..
Bila-bila pun boleh buat..

Selamat Tinggal My Bisnes, Carboot Sale 

Selamat Tinggal My Bisnes, Carboot Sale 

Update 21.12.2016 : Alhamdulillah.. Mengikut kata tuan kedai tu, semua pakaian, tudung dan kasut yang Sha letak dekat kedai tu sudahpun diambil orang.. Rupanya masih ramai yang memerlukan.. Lega rasanya dapat membantu..

14 comments:

  1. Insyallah bmanfaat kpd yg lebih mmerlukan =)

    ReplyDelete
  2. wahh bestnya carboot sale,macam mana nak buat ya.irda pun banyak sgt barang kat rumah nak jual

    ReplyDelete
  3. el pun ada lagi brg nak bg kat orang ni..sbb nak cleaer semua brg2 yg xperlu di rumah ni ha..

    ReplyDelete
  4. semoga dimurahkan lagi rezeki akak..
    semoga bermanfaat untuk mereka yg memerlukan

    ReplyDelete
  5. takpa sha lepas ni boleh start semula

    ReplyDelete
  6. Wahh terbaik sha.. Moga sha terus dimurahkan rezeki olehNYA.. :)

    ReplyDelete
  7. bagusnya kak sha.. smoga murah rezeki kak sha. <3

    ReplyDelete
  8. kak sha, update la kat sini jugak ape yg nk dijual. kut berkenan :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ala mek.. Yang tinggal dua pasang kasut je.. yang lenlain tu sume dah takde..

      Delete
  9. kak sha buku tu update sini.. Unni nakkkkkkkkkkk..hihihihi

    ReplyDelete

Assalamualaikum.. Salam ukwah dari saya untuk anda..
Terima kasih sudi singgah blog saya..
1. Tinggalkan komen dan saya akan cuba membalas komen anda..
2. Saya akan berusaha membalas kunjungan anda jika berkesempatan..
3. Komen yang baik2 sahaja ye..
4. Semoga ikatan ukhwah kita akan berterusan..
Terima kasih sekali lagi..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Chit Chat

 

ALL RIGHT RESERVED|THIS BLOG IS DESIGN BY RRAI