Tuesday, December 20, 2016

Projek Kitar Semula #2

Assalamualaikum..
Hye semua..

Sambungan projek Sha..
Hari Sabtu (17.12.2016) kami pergi cari barang-barang keperluan
seperti Skru, berus cat, mata grander, Cat dan Thinner..

Petang sabtu sambung buat projek..
Encik suami potong tutup tong drum..
Kemudian potong ton drum kepada dua bahagian..
Bekas potong tu diasah dengan kertas pasir supaya tak tajam..

Tayar kereta pun start potong petang tu..
Dapatlah dua tayar..
Sambung lagi pada keesokkan harinya..

Projek Kita Semula #2 
Sebelum dipotong..

Projek Kita Semula #2 
Tanda selepas diukur, barulah tong dipotong kepada dua bahagian..

Projek Kita Semula #2 
Tong yang dah siap dipotong dua..

Projek Kita Semula #2 
Nie encik suami grander bagi tak tajam bahagian yang dipotong tu..

8 comments:

  1. tak sabar nak tengok hasilnya nnt

    ReplyDelete
    Replies
    1. Sabar ye MV.. Buat berdua nie.. lambat sikit.. hehehe

      Delete
  2. hasihnya... uuuu
    bagus kitar semula ni..

    ReplyDelete
  3. Rajinnya encik somi.. Nak buat ape tuuuu..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dia tolong Sha buat projek untuk Library Sha keje nie, Lea..

      Delete
  4. bestnya kak sha.. buat projek mcm ni. hehe

    ReplyDelete
  5. cam episod dah. duk tungguuu je ape next :)

    ReplyDelete

Assalamualaikum.. Salam ukwah dari saya untuk anda..
Terima kasih sudi singgah blog saya..

Goodreads

Sha's bookshelf: read

Dia Trouble Maker
Bara
Pelukis Jalanan
Kelibat Setan
Mila’s Big Splash
Dheo's
Misi Budak Tahfiz
Puaka Jambatan
Saat Aku Berpaling
Cikgu Kelas Sebelah
Surihati Encik Pembunuh
Aneh
Kasyaf Ain
Jadikan Aku Yang Terakhir
Cik Isteri Dan Encik Suami
Projek Seram: TOYS
Lamaran Di Taman Nakajima
Pemburu
Misi Hero
Pinjam Sayap


Sha Mohamed's favorite books »