Shoplinks.Asia

Shoplinks.Asia


Simple Hijab

SISTEM GURU ONLINE

APDM SAPS

Tuesday, December 20, 2016

Projek Kitar Semula #2

Assalamualaikum..
Hye semua..

Sambungan projek Sha..
Hari Sabtu (17.12.2016) kami pergi cari barang-barang keperluan
seperti Skru, berus cat, mata grander, Cat dan Thinner..

Petang sabtu sambung buat projek..
Encik suami potong tutup tong drum..
Kemudian potong ton drum kepada dua bahagian..
Bekas potong tu diasah dengan kertas pasir supaya tak tajam..

Tayar kereta pun start potong petang tu..
Dapatlah dua tayar..
Sambung lagi pada keesokkan harinya..

Projek Kita Semula #2 
Sebelum dipotong..

Projek Kita Semula #2 
Tanda selepas diukur, barulah tong dipotong kepada dua bahagian..

Projek Kita Semula #2 
Tong yang dah siap dipotong dua..

Projek Kita Semula #2 
Nie encik suami grander bagi tak tajam bahagian yang dipotong tu..

8 comments:

  1. tak sabar nak tengok hasilnya nnt

    ReplyDelete
    Replies
    1. Sabar ye MV.. Buat berdua nie.. lambat sikit.. hehehe

      Delete
  2. hasihnya... uuuu
    bagus kitar semula ni..

    ReplyDelete
  3. Rajinnya encik somi.. Nak buat ape tuuuu..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dia tolong Sha buat projek untuk Library Sha keje nie, Lea..

      Delete
  4. bestnya kak sha.. buat projek mcm ni. hehe

    ReplyDelete
  5. cam episod dah. duk tungguuu je ape next :)

    ReplyDelete

Assalamualaikum.. Salam ukwah dari saya untuk anda..
Terima kasih sudi singgah blog saya..
1. Tinggalkan komen dan saya akan cuba membalas komen anda..
2. Saya akan berusaha membalas kunjungan anda jika berkesempatan..
3. Komen yang baik2 sahaja ye..
4. Semoga ikatan ukhwah kita akan berterusan..
Terima kasih sekali lagi..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Chit Chat

 

ALL RIGHT RESERVED|THIS BLOG IS DESIGN BY RRAI