Thursday, December 8, 2016

Day 2 - Cabaran 5 Hari Blogging : 5 wishlist 2017

Assalamualaikum..
Hye semua..

 

Day 2..
My Wishlist for 2017

1. Saya berharap dan berdoa semoga Amani dapat menyesuaikan diri di Sekolah Rendah (Darjah 1).
 2. Saya juga berharap dan berdoa Imani akan suka untuk ke Tadika dan boleh menyesuaikan diri dengan suasana pembelajaran..
3. Saya berdoa semoga umur Abah dan juga MIL saya dipanjangkan dan dikurniakan kesihatan yang baik selalu.
4. Saya mencabar diri untuk membaca 150 buah buku pada tahun 2017 (Goodreads Challenge)
5. Harapan yang terakhir ialah semoga percutian yang saya rancang bersama suami, adik2 saya, abah dan MIL akan dapat dilaksanakan.

Itu harapan dan doa saya..
semoga dipermudahkan segalanya..
Aamiin..

12 comments:

  1. Wow, 150 buku tu kaksha... hebat2, semoga tercabai semua yg dihajatkan...

    ReplyDelete
  2. telan air liur 150 buku ... kak sha mampu buat lebih dari itu.. btw amin ya rabbal moga semuanya mjdi kyataan

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nak cabar diri Unni.. hehehe..
      Aamiin.. Aamiin..

      Delete
  3. semoga semuanya tercapai..150 senang jer tue kalau sha

    ReplyDelete
  4. good luck sis, semoga segalanya dipermudahkan :)

    ReplyDelete
  5. Amin ya rabbal am in! Semoga apa yg di rncgkan akan di permudahkn. Insyallah 😊😊

    ReplyDelete
  6. amin.. semoga dipermudahkan semua

    ReplyDelete

Assalamualaikum.. Salam ukwah dari saya untuk anda..
Terima kasih sudi singgah blog saya..

Daisypath Anniversary tickers

Goodreads

Sha's bookshelf: read

Dia Trouble Maker
Bara
Pelukis Jalanan
Kelibat Setan
Mila’s Big Splash
Dheo's
Misi Budak Tahfiz
Puaka Jambatan
Saat Aku Berpaling
Cikgu Kelas Sebelah
Surihati Encik Pembunuh
Aneh
Kasyaf Ain
Jadikan Aku Yang Terakhir
Cik Isteri Dan Encik Suami
Projek Seram: TOYS
Lamaran Di Taman Nakajima
Pemburu
Misi Hero
Pinjam Sayap


Sha Mohamed's favorite books »

Review & Rating

Sha's bookshelf: read

Disergah Penunggu Pokok Ara
really liked it
Kali ini tok ketua dan Berahim telah terbuka hijabnya.. Memang lagi teruk lah terasa gangguan..
Dijenguk Hantu Penanggal
really liked it
Kelakar lah kali ini.. Hahaha.. Terbaiklah Christopher sebab erjaya elakkan gigitan penanggal tu.. Siap nak ditanduknya.. hahaha..

goodreads.com