Tuesday, December 13, 2016

Air Kotak Sanquick

Assalammualaikum..
Hye semua..

Sanquick dah keluarkan air kotak..
Ada banyak juga flavour..
Yang Sha dah rasa oren dan epal..
Ada juga nampak rasa Mangga kalau tak salah Sha..

Air kotaknya okaylah..
Rasa buah.. hehehe..
Kena cuba sendirilah baru tau..
Tekak kitakan tak sama.. Jangan marah ye..
 
Air Kotak Sanquick
RM11.40
Free 2 kotak air sanquick..

Air Kotak Sanquick
Dapat 1 orenge dan 1 apple..

Air Kotak Sanquick
Yang nie Sha beli..
RM3.99 dapat 5 kotak kecik..
Ini harga promosi katanya..

16 comments:

  1. memang ini first time sunquick keluarkan air kotak?

    ReplyDelete
  2. Wow. Tapi boleh tahan harganya. Harga promosi pun macam ni

    Nak kena rasa baru tahu berbaloi atau tak

    sebab kalau sedap mahal pun orang beli juga

    ReplyDelete
    Replies
    1. betul tu Mazni.. harganya agak.. Hurm..
      Tu baru promosi.. belum harga sebenar..

      Delete
  3. Series da lama xminum sunquick ni, last rasa ny darjah 6 kot !! Tgk botol kaca tu btl2 mgimbau kenangan, tu pun dpt sb bantuan skolah. Dulu rasa xsmua dapat nak rasa sb fhm ibu bapa penat lelah keja kan.. huhu

    ReplyDelete
  4. Senang sket kalau ada air kotak. Tak perlu dah nak bancuh klo teringen minum sunquick :)

    ReplyDelete
  5. comelnya.. orang yang suka Sunquick dah boleh minum Sunquick on the go

    ReplyDelete
  6. aikkk aikk aikk..

    Sunquick ada dalam kotak?? Jakun 5 minit...

    ReplyDelete
  7. oo..sudah ada. mesti rasanya pun sedap

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ya.. sudah ada cik itah.. rasa dia cam lebih kurang kita bancuh sanquick tu..

      Delete
  8. murahnya kak sha.. tpi kat kotak tu x pnh jmpat kat sini.. sllu kat dapat botol kaca tu je

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kotak tu baru lagi Unni.. dia boleh terus minum je..

      Delete
  9. x pernah jumpa lagi sha..tapi kalau ada mesti sedap tue

    ReplyDelete

Assalamualaikum.. Salam ukwah dari saya untuk anda..
Terima kasih sudi singgah blog saya..

Goodreads

Sha's bookshelf: read

Dia Trouble Maker
Bara
Pelukis Jalanan
Kelibat Setan
Mila’s Big Splash
Dheo's
Misi Budak Tahfiz
Puaka Jambatan
Saat Aku Berpaling
Cikgu Kelas Sebelah
Surihati Encik Pembunuh
Aneh
Kasyaf Ain
Jadikan Aku Yang Terakhir
Cik Isteri Dan Encik Suami
Projek Seram: TOYS
Lamaran Di Taman Nakajima
Pemburu
Misi Hero
Pinjam Sayap


Sha Mohamed's favorite books »