Shoplinks.Asia

Shoplinks.Asia


Simple Hijab

SISTEM GURU ONLINE

APDM SAPS

Friday, December 9, 2016

Masked Prosecutor (2015)

Assalamualaikum..
Hye semua..

Drama ini dah lama tau..
Sha je yang baru nak tengok..
Memang selalu macam tu..
Hehehe.. Tak sempat..

Drama mengenai peguamcara yang memakai topeng untuk menghukum mereka yang tak mampu dihukum oleh undang-undang..
Seronok juga tengok drama ini..
Dia tunjuk mengenai mereka yang berkuasa menindas mereka yang tiada kuasa..
Kejahatan dalam undang-undang..
Watak utama dia not bad..
Gandingan yang mantap..
Yang bawa watak jahat pun ohsem gak..
Memang sesuai.. hehehe..

Selamat menonton ye..
Jahat dan baik, kita yang tentukan..
Tak semestinya Mak ayah kita jahat, kita pun kena jadi jahat..
Tak semestinya kawan-kawan kita jahat, kita pun kena ikut jahat..
Pilihan ditangan kita..
Bukan mereka yang tentukan untuk kita jadi apa..

 
Sumber Gambar : Google image

12 comments:

  1. Adehh korea agik.. Yg baru ni pown x abeh tgk agik.. hehe coming soon kite tgk... thankz sha share info..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hahaha.. Samalah kita Lea.. berderet-deret cite Korea nak ditonton.. Buku lagi.. hahaha..

      Delete
  2. Replies
    1. Sha selalu tgk kat sini..
      http://www.yodrama.com/

      Delete
  3. JM jarang tengok tv sekarang nie...

    ReplyDelete
  4. hahaha sha ni lau x korea x sah kan

    ReplyDelete
  5. nampak macam best boleh layan nanti dekat guna rekoder hypptv nanti

    ReplyDelete

Assalamualaikum.. Salam ukwah dari saya untuk anda..
Terima kasih sudi singgah blog saya..
1. Tinggalkan komen dan saya akan cuba membalas komen anda..
2. Saya akan berusaha membalas kunjungan anda jika berkesempatan..
3. Komen yang baik2 sahaja ye..
4. Semoga ikatan ukhwah kita akan berterusan..
Terima kasih sekali lagi..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Chit Chat

 

ALL RIGHT RESERVED|THIS BLOG IS DESIGN BY RRAI