Shoplinks.Asia

Shoplinks.Asia


Simple Hijab

SISTEM GURU ONLINE

APDM SAPS

Monday, December 5, 2016

Kerana Aku Suamimu oleh June Muhammad

Assalamualaikum..
Hye semua..

Novel yang ok untuk dibaca..
Ada pengajaran dalam novel ini..
Cuma terpulanglah pada pembaca nak mentafsir novel ini macam mana..

Pada Sha novel ini sangat mudah..
Tujuan takkan menghalalkan cara..
Sepatutnya perkahwinan dibina dengan cara yang baik..
Tanggungjawab suami dan isteri ialah saling mempercayai..
Tiada rahsia antara suami isteri supaya hubungan terjalin kukuh..
Mulut-mulut manusia disekitar hubungan suami isteri tidak sepatutnya mengganggu..
Jangan jadi tukang sampai cerita hingga menimbulkan goyah hubungan suami isteri..
Kawan makan kawan memang banyak disekeliling kita..
Kena pandai berkawan dan memilih..

Ini apa yang Sha dapat dari novel ini..
Semoga kau pun suka bila kau membaca..

Kerana Aku Suamimu oleh June Muhammad
Baca pada 22.11.2016
Selesai pada 25.11.2016
Owh ya.. Novel ini hak rasmi Perpustakaan Negara Malaysia.
Sha pinjam je.. hehehe..

10 comments:

  1. Waa lamanya tak baca novel. Mungkin patut target baca 1 novel bulan ni. Hmm kena korek rak buku cari novel yang belum habis baca lagi.

    ReplyDelete
  2. bestnya, tapi x dpt di nafikan novel mgisahkn kehidupan sekarang!! memang da bnyk sgt kwn mkn kwn ..

    ReplyDelete
    Replies
    1. TAu tak pe.. Jahatkan perangai kawan makan kawan nie..

      Delete
  3. Replies
    1. Kan Busyra kan.. melting je tengok tajuk dia..

      Delete
  4. bestnya sha...tajuk pun dah tau best

    ReplyDelete

Assalamualaikum.. Salam ukwah dari saya untuk anda..
Terima kasih sudi singgah blog saya..
1. Tinggalkan komen dan saya akan cuba membalas komen anda..
2. Saya akan berusaha membalas kunjungan anda jika berkesempatan..
3. Komen yang baik2 sahaja ye..
4. Semoga ikatan ukhwah kita akan berterusan..
Terima kasih sekali lagi..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Chit Chat

 

ALL RIGHT RESERVED|THIS BLOG IS DESIGN BY RRAI