Shoplinks.Asia

Shoplinks.Asia


Simple Hijab

SISTEM GURU ONLINE

APDM SAPS

Thursday, December 15, 2016

Hadiah Birthday Paling Ohsem

Assalamualaikum..
Hye semua..

Alhamdulillah..
Semoga makin murah rezeki orang yang bagi sha hadiah nie..
Kerana satu status yang Sha up di Facebook, Sha mendapat bukan sebuah tapi dua buah novel..
Memang tak sangka..
Padahal Sha kenal dia hanya di Facebook sahaja..
Sesekali Sha like status-status dia..
Tapi apa yang Sha tengok di Facebook dia, orangnya memang murah hati..
Cuma tak sangka kemurahan hati dia terjangkit untuk Sha sekali..

Hadiah Birthday Paling Ohsem 
Kerana Status inilah..

Hadiah Birthday Paling Ohsem 
Suprise! Suprise!
Apa agaknya ye..
Sampai pada 13.12.2016 dari sahabat FB..

Hadiah Birthday Paling Ohsem 
 Inilah dia..
Buku.. My Feveret Hadiah..
Bukan satu.. Tapi dua buah..

Hadiah Birthday Paling Ohsem
Siap ada tandatangan lagi bukunya..

7 comments:

  1. Tahniah Kak Sha... best la dapat novel seram nie... =)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Terima kasih Shikin..
      memang best giler.. hehehe

      Delete
  2. Rezeki jangan di tolak ye Sha. Orang dah nak bagi tu silalh ambik hihi... Sha suka baca novel ek?
    Murah rezeki orang yg memberi tu

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ha a kak.. Memang hobi Sha nie membaca.. Kerja pun dekat Library kak..

      Delete
  3. unni tak berani nk baca novel seram btw thniah kak sha,, ALHHMDULILAH REZEKI

    ReplyDelete
  4. wah rezeki untunglah sha...nak update jugalah haha

    ReplyDelete
  5. Wah tahniah rezeki kan ... .. lama tak baca novel macam ni ..

    ReplyDelete

Assalamualaikum.. Salam ukwah dari saya untuk anda..
Terima kasih sudi singgah blog saya..
1. Tinggalkan komen dan saya akan cuba membalas komen anda..
2. Saya akan berusaha membalas kunjungan anda jika berkesempatan..
3. Komen yang baik2 sahaja ye..
4. Semoga ikatan ukhwah kita akan berterusan..
Terima kasih sekali lagi..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Chit Chat

 

ALL RIGHT RESERVED|THIS BLOG IS DESIGN BY RRAI