Friday, June 1, 2018

Kimchi Dah Sampai

Assalamualaikum.. 
Hye semua..


Kimchi selamat sampai ke tangan pada 31.05.2018..

Tambah stok lagi.. Baru je sampai 01.06.2018.. 1kg pula kali ini.. Memang best dan berbaloi dibeli.. 

9 comments:

  1. Akak suka kimchi ye? Mai tak minat sbb masam kan.. yang bawah tu apa kak??

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kerepek kentang pedas.. Sedap mai.. Rangup, pedas dan manis.. Makan camtu je pun sedap.. Akak buat lauk tambahan masa sahur..

      Delete
  2. tk brp makan kimchi..dlu pi korea makan skit je hehe..suka kerepek kentang tu

    ReplyDelete
  3. perghh.. mesti sedap ni.

    ReplyDelete
  4. aida tak pernah makan kimchi, sha.
    tak jumpa utk dibeli or di try.

    ReplyDelete
  5. kimchi ni memang tak kena dengan tekak. Amboi tambah stok lagi padahal haritu dah borong sakan :P

    ReplyDelete
  6. sedap ke sha kimchi tu.. lea takut nk mkn sbb nampak cam semacam..

    ReplyDelete
  7. sekali je la pernah makan kimchi ... bolehlah hadam...
    ok ja kimchi ni...

    ReplyDelete

Assalamualaikum.. Salam ukwah dari saya untuk anda..
Terima kasih sudi singgah blog saya..

Goodreads

Sha's bookshelf: read

Dia Trouble Maker
Bara
Pelukis Jalanan
Kelibat Setan
Mila’s Big Splash
Dheo's
Misi Budak Tahfiz
Puaka Jambatan
Saat Aku Berpaling
Cikgu Kelas Sebelah
Surihati Encik Pembunuh
Aneh
Kasyaf Ain
Jadikan Aku Yang Terakhir
Cik Isteri Dan Encik Suami
Projek Seram: TOYS
Lamaran Di Taman Nakajima
Pemburu
Misi Hero
Pinjam Sayap


Sha Mohamed's favorite books »