Friday, June 22, 2018

Jatuh Motor Lagi

Assalamualaikum..
Hye semua..

Alahai.. Malang itu tidak berbau.. Nak buat macam mana.. Terjatuh lah pula pagi ini.. Mujurlah tak teruk mana.. luka sikit di lutut.. Kulit terkoyak.. Encik suami kata mungkin sebab jalan licin dan Sha break mengejut tayar depan tu yang menggelungsur.. Tarikh 22.06.2018 menjadi satu lagi tarikh kenangan pahit.. Huhuhu.. Pengalaman yang terus berada dalam mekenangan..
 
Motor yang telah bersama sejak tahun 2008 lagi.. 10 tahun bersama dah 2 kali Sha jatuh dan cedera teruk.. Jatuh dan luka biasa-biasa dah banyak kali.. Dah sampai masanya motor ini dilepaskan.. 
 
 
Motor ini pun dah banyak terluka..

17 comments:

  1. Allahu syukur tak teruk sangat kan...
    Semoga cepat sembuh.
    Dari tahun 2008 banyak jugalah jasa motor ya hehehe...

    ReplyDelete
  2. alahai teruk jugak tu. gws kak sha!

    ReplyDelete
  3. malang tak berbau..Alhamdulillah, tak apa2, luka sikit...nak dapat motor baru, motor rayaa..

    ReplyDelete
    Replies
    1. tu la.. mujur tak teruk.. tapi lebam-lebam juga badan..

      Delete
  4. Syafakillah..
    Alhamdulillah cendera ringan tu..
    Hati2 membawa motor sha..

    Selamat hari raya 😊

    ReplyDelete
  5. malang tk berbau..licin tu..ngilu dgr kulit terkoyak..smoga cpt baik

    ReplyDelete
  6. boleh terasa pedihnya baca ayat kulit terkoyak tu. Semoga cepat sembuh kaksha

    ReplyDelete
  7. allahuakhbar kak.. please be extra careful nxt time. hati2 ya.. semoga cepat sembuh..

    ReplyDelete
  8. moto jenis skuter mmg senang jatuh.. pernah jatuh terpelanting depan stadium Ipoh time tu hujan renyai. gara2 break mengejut

    ReplyDelete
  9. Semoga cepat sembuh, dan dipermudahkan urusan

    ReplyDelete
  10. gws sis. shu dah lebih setahun lepaskan ego lc. bukan sebab apa, bila badan dua orang sedap2 naik moto comel tu, nazak dia. hehehe

    ReplyDelete
  11. ya allah. semoga cepat sembuh ye kak sha.

    ReplyDelete
  12. Allahu Akbar, semoga kak Sha cepat sembuh seperti sediakala..

    ReplyDelete

Assalamualaikum.. Salam ukwah dari saya untuk anda..
Terima kasih sudi singgah blog saya..

Goodreads

Sha's bookshelf: read

Dia Trouble Maker
Bara
Pelukis Jalanan
Kelibat Setan
Mila’s Big Splash
Dheo's
Misi Budak Tahfiz
Puaka Jambatan
Saat Aku Berpaling
Cikgu Kelas Sebelah
Surihati Encik Pembunuh
Aneh
Kasyaf Ain
Jadikan Aku Yang Terakhir
Cik Isteri Dan Encik Suami
Projek Seram: TOYS
Lamaran Di Taman Nakajima
Pemburu
Misi Hero
Pinjam Sayap


Sha Mohamed's favorite books »