Monday, June 25, 2018

Koleksi Kad Raya 2018

Assalamualaikum..
Hye semua..

Alhamdulillah, Sha masih menerima kad raya.. Cumanya Sha tak ada mengirim kad raya pun.. Huhuhu.. Ada sedikit kekangan yang tak boleh nak dielakkan.. Terima kasih pada yang memberi.. Sangat-sangat dihargai..

Tak sangka masih ada yang sudi mengirimkan kad raya buat Sha.. Terharu sangat.. 

Kad raya yang pertama Sha terima pada 04.06.2018 dari penulis Maria Kajiwa.. 


Kad raya kedua yang Sha terima pada 05.06.2018 dari Blogger Eintan Nurfuzie.. Sweet sangat.. 

Kad raya dari Blogger  Nina.. Ohsem okay.. Sha dapat kad ini pada 12.06.2018..

10 comments:

  1. Bestnya kak sha dapat kad raya.:) Hehe.

    https://ikashoid.blogspot.com/2018/06/ending-rahsia-hati-perempuan-spoiler.html

    ReplyDelete
  2. seronok bila dpt kad raya camni..tp zaman skarang smua canggil pakai e-card je

    ReplyDelete
  3. wah seronok kan dpt kad raya.. dah jadi menda nostalgik dah sekarang

    ReplyDelete
  4. kc pun dapat kad raya dari cik en & kak nina hehehe. seronok kan

    ReplyDelete
  5. comelkan kasi kad raya rasa klasik =)

    ReplyDelete
  6. bestnya..dah lama tak dapat kad raya :(

    ReplyDelete
  7. wahhhh bestnya dapat kad raya dari maria kajiwa :D

    ReplyDelete
  8. thn ni aida x dpt kad raya pun.
    iye la. aida sendiri tak anta kat sape pun :(
    thn depan rasanya nak mengepos lah...
    kembalikan budaya kad raya :)

    ReplyDelete
  9. waaaa.. bnyk.. ejulz x dpt kad tahun ni :(

    ReplyDelete

Assalamualaikum.. Salam ukwah dari saya untuk anda..
Terima kasih sudi singgah blog saya..

Goodreads

Sha's bookshelf: read

Dia Trouble Maker
Bara
Pelukis Jalanan
Kelibat Setan
Mila’s Big Splash
Dheo's
Misi Budak Tahfiz
Puaka Jambatan
Saat Aku Berpaling
Cikgu Kelas Sebelah
Surihati Encik Pembunuh
Aneh
Kasyaf Ain
Jadikan Aku Yang Terakhir
Cik Isteri Dan Encik Suami
Projek Seram: TOYS
Lamaran Di Taman Nakajima
Pemburu
Misi Hero
Pinjam Sayap


Sha Mohamed's favorite books »