Saturday, July 27, 2019

Cabaran Komik Online Malaysia (CKOM): Sukan oleh Artis-Artis Komik-M

Assalamualaikum..
Hye semua..

Komik yang sangat menarik.. Ada 10 komik dengan tema sukan yang pelbagai.. Memang menarik dan mengujakan.. Yang paling best dah tentulah komik Bakar.. Kisah penangkap ikan yang buta.. Memang ohsem.. Ada juga beberapa kisah lain yang menarik dan memberi motivasi macam Matahari dan Boccia.. Ahli sukan yang hilang semangat akibat kemalangan namun berjaya menemukan semangat mereka dengan cara yang luar biasa.. Cubalah baca, pasti seronok..

Sha baca pada 24.07.2019 dan selesai 25.07.2019..

Sha pinjam Perpustakaan Negara Malaysia
Published March 23rd 2018 by Komik-M dan MatKomik

5 comments:

  1. dah laaaaaaamaaaa ekin tak baca komik.. ohoksss

    ReplyDelete
  2. Lama sangat-sangat tak baca komik.

    ReplyDelete
  3. wah menarik......diorg ni kreatif lah buat cerita kan

    ReplyDelete
  4. best ni sekali sekala melayan komik..hehe

    ReplyDelete
  5. ada je idea bernas Komik-M ni👍👍

    ReplyDelete

Assalamualaikum.. Salam ukwah dari saya untuk anda..
Terima kasih sudi singgah blog saya..

Goodreads

Sha's bookshelf: read

Dia Trouble Maker
Bara
Pelukis Jalanan
Kelibat Setan
Mila’s Big Splash
Dheo's
Misi Budak Tahfiz
Puaka Jambatan
Saat Aku Berpaling
Cikgu Kelas Sebelah
Surihati Encik Pembunuh
Aneh
Kasyaf Ain
Jadikan Aku Yang Terakhir
Cik Isteri Dan Encik Suami
Projek Seram: TOYS
Lamaran Di Taman Nakajima
Pemburu
Misi Hero
Pinjam Sayap


Sha Mohamed's favorite books »