Wednesday, July 31, 2019

Shopping di Shopee #6

Assalamualaikum..
Hye semua..

Selain dari barang keperluan rumah, baju dan makanan.. Sha beli tayar juga di Shopee.. Tayar motor.. Bukan Sha punya, encik suami yang punya.. Setakat ini dah dua kali tolong encik suami beli tayar.. Dua jenis dan dua kedai berbeza.. Alhamdulillah memang tayarnya berkualiti.. Harga jauh lebih murah berbanding beli di kedai.. Memang berbaloilah pada Sha.. 


Tayar pertama yang berjaya di beli.. Sudah selamat dipasang ke motor encik suami.. Hehehe..


Tayar kedua.. Belum pasang lagi.. Sampai hari Sabtu (27.07.2019) aritu.. Ini nak pasang kat motor merah beliau.. 

6 comments:

  1. Tak pernah lagi saya nampak orang beli tayar secara online😅. Tapi kalau ada skill nak pasangkan tayar tu sendiri, dapat jimatlah sikit.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Pasang kat rim kena bawa kedai Jannah.. sebab nak bubuh tiub.. tayar je beli online..

      Delete
  2. selalu lazada je, tak pandai shoppee....takpe la. kalau pandai makin mcm2 plak nanti. he he...

    ReplyDelete
  3. abis laa pasni bengkel pakat ttp sbb semua bleh bli online😊😊

    ReplyDelete

Assalamualaikum.. Salam ukwah dari saya untuk anda..
Terima kasih sudi singgah blog saya..

Goodreads

Sha's bookshelf: read

Dia Trouble Maker
Bara
Pelukis Jalanan
Kelibat Setan
Mila’s Big Splash
Dheo's
Misi Budak Tahfiz
Puaka Jambatan
Saat Aku Berpaling
Cikgu Kelas Sebelah
Surihati Encik Pembunuh
Aneh
Kasyaf Ain
Jadikan Aku Yang Terakhir
Cik Isteri Dan Encik Suami
Projek Seram: TOYS
Lamaran Di Taman Nakajima
Pemburu
Misi Hero
Pinjam Sayap


Sha Mohamed's favorite books »