Monday, July 1, 2019

2019 Reading Challenge #6

Assalamualaikum..
Hye semua..

Bulan ini Sha cuba untuk tak beli buku.. Sedaya upaya mencuba tapi tetap terbeli.. Beli 3 buah buku.. Satu beli sebab nak bantu penulis.. 2 lagi sebab penulis kesukaan Sha.. Selebihnya baca melalui telefon pintar, pinjam buku dari Perpustakaan Negara Malaysia dan selesaikan buku yang bersusun dekat Rak TBR (To Be Read)..

Senarai buku yang Sha baca:-

10 comments:

  1. Dah melepasi pertengahan tahun ni, buku yang Kak Sha baca pun dah lebih separuh daripada target. Semoga tercapai target 230 buku tahun ni.

    ReplyDelete
  2. Waahh byak buku kak sha baca.. sy 1 buku sebulan pun tak habis.. buku pun berlambak lgi kat rak..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nie tengah target nak kurangkan buku dekat Rak ini sebenarnya.. hehehe

      Delete
  3. Kak Sha dan membca berpisah tiada :)

    ReplyDelete
  4. wah...cayalah!! Ayu dah slow dah bab baca ni. mood membaca on off jer...

    ReplyDelete
  5. Hebat la Sha.. all the best semoga semakin maju

    ReplyDelete
  6. slow sikit aktiviti membaca saya lately ni.

    ReplyDelete

Assalamualaikum.. Salam ukwah dari saya untuk anda..
Terima kasih sudi singgah blog saya..

Goodreads

Sha's bookshelf: read

Dia Trouble Maker
Bara
Pelukis Jalanan
Kelibat Setan
Mila’s Big Splash
Dheo's
Misi Budak Tahfiz
Puaka Jambatan
Saat Aku Berpaling
Cikgu Kelas Sebelah
Surihati Encik Pembunuh
Aneh
Kasyaf Ain
Jadikan Aku Yang Terakhir
Cik Isteri Dan Encik Suami
Projek Seram: TOYS
Lamaran Di Taman Nakajima
Pemburu
Misi Hero
Pinjam Sayap


Sha Mohamed's favorite books »