Sunday, July 21, 2019

Soul Mates by Denise Downer

Assalamualaikum..
Hye semua..

Lambat sikit membaca bulan ini.. Demi menggembalikan emosi membaca, Sha pilih buku yang santai-santai dan nipis.. Kali ini baca komik berbahasa Inggeris yang menarik..

Kisah dua hantu yang mati dengan cara yang sama, menyelamatkan kawasan perkuburan mereka dari dibangukan semula oleh manusia.. Kelakar dan menarik.. hantu pun ada yang suka membuli.. Hehehe.. Lebih menarik ada aktiviti di bahagian akhir buku.. Visual question.. Soalan berkaitan apa yang dah dibaca..

Sha baca dan selesai pada 19.07.2019..

Pinjam dari Perpustakaan Negara Malaysia
Published January 1st 2013 by Stone Arch Books

10 comments:

  1. Bila lah nk rajin ke library lg ni, suka tgk sha baca mcm2 jenis buku

    ReplyDelete
  2. Saya biasanya kalau baca buku berbahasa Inggeris, mesti baca yang bergenre penyiasatan. Saya tak minat sangat baca komik sebab saya suka banyak perkataan daripada gambar😅.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kak Sha pula ikut mood.. baca semuanya berdasarkan emosi dan keinginan.. Tu yang pelbagai genre..

      Delete
  3. Comel la cerita Ni.. buat movie mesti best

    ReplyDelete
  4. comelnya cover.. cerita pun comel

    ReplyDelete
  5. xsedar diri yg dia tu hantu dan lg nk membuli hehehe

    ReplyDelete
  6. comelnya dah mati jadi hantu pun ada misi menyelamat kawasan

    ReplyDelete
  7. best kalau dapat baca santai2 ni..

    ReplyDelete

Assalamualaikum.. Salam ukwah dari saya untuk anda..
Terima kasih sudi singgah blog saya..

Goodreads

Sha's bookshelf: read

Dia Trouble Maker
Bara
Pelukis Jalanan
Kelibat Setan
Mila’s Big Splash
Dheo's
Misi Budak Tahfiz
Puaka Jambatan
Saat Aku Berpaling
Cikgu Kelas Sebelah
Surihati Encik Pembunuh
Aneh
Kasyaf Ain
Jadikan Aku Yang Terakhir
Cik Isteri Dan Encik Suami
Projek Seram: TOYS
Lamaran Di Taman Nakajima
Pemburu
Misi Hero
Pinjam Sayap


Sha Mohamed's favorite books »