Friday, July 12, 2019

Remember, Hari (2018)

Assalamualaikum..
Hye semua..

Drama ini walaupun 12 episod, tapi masanya 18 minit je setiap episod.. Tak adalah lama sangat nak tengok.. sehari je dah boleh habis.. Dekat Youtube pun ada.. Tapi guna tajuk The Haunted Memory.. Drama yang menarik dan misteri sikitlah.. Nak dekat habis nanti baru tahu kenapa tajuknya Remember, Hari.. Memang ada kena mengena betul.. Twisted sikit dia punya ending tu.. Watak hero tu pelakon baru.. 

REMEMBER, HARI @ THE HAUNTED HOUSE EX: THE HAUNTED MEMORY | 02 August 2018 | 12 episodes | Mystery, Horror, Romance, Youth, Supernatural |
Sinopsis | The story takes place in a high school. Hari just becomes a high school student and with her friend, they will experience mysterious events in their dormitory.
(Source: kpopmap)

8 comments:

  1. macam best je, boleh lah layan sambil2 tgh takde buat apa2 ni.. heeeeheee niceee

    ReplyDelete
  2. nampak menarik drama ni..

    ReplyDelete
  3. wah macam menarik, 18 minit je tak la pening kepala tengok lama-lama

    ReplyDelete
  4. jarang suda sy layan drama korea..terjebak dengan anime sj hhehe

    ReplyDelete
  5. Drama yang ada twisted ending ni, tak sabar nak tahu macam mana endingnya.

    ReplyDelete
  6. Macam best nie.. nak tengok lah nanti..

    ReplyDelete

Assalamualaikum.. Salam ukwah dari saya untuk anda..
Terima kasih sudi singgah blog saya..

Goodreads

Sha's bookshelf: read

Dia Trouble Maker
Bara
Pelukis Jalanan
Kelibat Setan
Mila’s Big Splash
Dheo's
Misi Budak Tahfiz
Puaka Jambatan
Saat Aku Berpaling
Cikgu Kelas Sebelah
Surihati Encik Pembunuh
Aneh
Kasyaf Ain
Jadikan Aku Yang Terakhir
Cik Isteri Dan Encik Suami
Projek Seram: TOYS
Lamaran Di Taman Nakajima
Pemburu
Misi Hero
Pinjam Sayap


Sha Mohamed's favorite books »