Thursday, July 4, 2019

WSE Dalam Kenangan

Assalamualaikum..
Hye semua..

Hari ini, tamatlah tugas WSE untuk Sha.. WSE sudah bertukar hak milik.. Kenangan bersama WSE akan sentiasa diingatan.. Tergolek bersama, bukan sekali tapi berkali-kali.. WSE ini kenderaan pertama yang Sha berjaya beli dengan dorongan encik suami.. Sha beli pada tahun 2008.. Dan hari ini sudah bertukar hak milik.. Sejak jatuh pada tahun lepas, memang Sha tak bawa dah motor ini.. Tak berani.. Dari tak berguna, baiklah dijualkan saja.. Semalam baru je iklankan, petang dah ada orang bayar duit dan pagi ini dah selesai proses tukar nama.. Alhamdulillah, Allah permudahkan urusan Sha.. Kenangan tergolek bersama akan kekal diingatan.. 

Kenangan tahun lepas..

Simpan gambar di sini.. Scooter Ego S.. Kenderaan pertama berjaya Sha beli..



Gambar pagi tadi sebelum berpisah.. hehehe..

15 comments:

  1. anak2 biasa macam tu lah kan banyak je yang nak ditanya nyakan.

    ReplyDelete
    Replies
    1. betul tu kak.. kadang tak terjawab.. hehehe

      Delete
  2. Sedih nak berpisah.
    Gembira ada yang sudi :-)

    ReplyDelete
  3. Allahuakbar. Mujur Kak Sha ok..Ragam anak, banyak sungguh di tanya haha

    ReplyDelete
    Replies
    1. bawa motor, macam nilah syaza.. ada je tragedi jatuh motornya.. hehehe

      Delete
  4. Masih cantik si ego tu
    patutlah cepat aje orag sambar

    ReplyDelete
    Replies
    1. tu lah.. guna kat dalam kawasan kuarters nie je.. tu yang cantik..

      Delete
  5. Sedihnya, mesti sayang nak lepaskan kenderaan pertama yang kita beli dengan duit sendiri.

    ReplyDelete

Assalamualaikum.. Salam ukwah dari saya untuk anda..
Terima kasih sudi singgah blog saya..

Goodreads

Sha's bookshelf: read

Dia Trouble Maker
Bara
Pelukis Jalanan
Kelibat Setan
Mila’s Big Splash
Dheo's
Misi Budak Tahfiz
Puaka Jambatan
Saat Aku Berpaling
Cikgu Kelas Sebelah
Surihati Encik Pembunuh
Aneh
Kasyaf Ain
Jadikan Aku Yang Terakhir
Cik Isteri Dan Encik Suami
Projek Seram: TOYS
Lamaran Di Taman Nakajima
Pemburu
Misi Hero
Pinjam Sayap


Sha Mohamed's favorite books »