Monday, July 8, 2019

My Playlist Nowdays

Assalamualaikum..
Hye semua..

Lama tak update playlist kan.. Sha layan lagu OST Guardian sekarang ini.. Tak pasti kenapa tapi hati memang tengah berat dengan perasaan sekarang ini..

Muzik ini compliment perasaan Sha sekarang ini.. Ada masanya seolah-olah perasaan tu tak lepas.. Tersekat di satu keadaan.. Seolah-olah kehilangan dan sarat dengan emosi yang tak berpenghujung.. Umpama berada dalam kurungan perasaan yang tak mampu dilepasi.. Gelap dengan emosi yang tak terluah.. Hilang dibawa arus perasaan yang tak bertepi.. Menggapai penuh perasaan namun tak bersambut.. Rentak perasaan yang tak berirama seolah tenggelam ke dasar yang paling dalam..

Nak dengar lagu-lagu ini klik je gambar atau tajuk tu..



15 comments:

  1. singgah sini baca entry playlist awak,, heheee.. ekin pulak asyik melayan lagu korea je memanjang..

    jemput singgah >> https://asyiqinroslee.blogspot.com/2019/07/vlog-1-day-out-family-members-youtuber.html?m=1

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mood kali ini nak layan lagu China pula.. hehehe

      Delete
  2. Hai waalaikumussalam..hope everything doing fine for ya...

    Bila dengar lagu2 ni pun boleh krgkan sikit beban rasa kat hati tu.. as for me Im jammin to aligatie song for now..sound good laa

    ReplyDelete
    Replies
    1. Me too.. Hope everything will be fine.. :)

      Delete
  3. Tajuk lagu macam melodrama je semua.

    ReplyDelete
  4. Best ek! lagu tu.
    Mrs. A lagilah lama tak hapdate playlist hahaaa...

    ReplyDelete
  5. apa yg difikirkan byk sgt tu...

    ReplyDelete
  6. jarang2 layan lagu gini hhuhuhu... almaklum jenis on radio je selalu kt opis
    apa pun moga di permudahkan segala masalah dan di lapangkan semuanya

    ReplyDelete
  7. Mood layan lagu China pula ya,Kak Sha😂.

    ReplyDelete

Assalamualaikum.. Salam ukwah dari saya untuk anda..
Terima kasih sudi singgah blog saya..

Goodreads

Sha's bookshelf: read

Dia Trouble Maker
Bara
Pelukis Jalanan
Kelibat Setan
Mila’s Big Splash
Dheo's
Misi Budak Tahfiz
Puaka Jambatan
Saat Aku Berpaling
Cikgu Kelas Sebelah
Surihati Encik Pembunuh
Aneh
Kasyaf Ain
Jadikan Aku Yang Terakhir
Cik Isteri Dan Encik Suami
Projek Seram: TOYS
Lamaran Di Taman Nakajima
Pemburu
Misi Hero
Pinjam Sayap


Sha Mohamed's favorite books »