Tuesday, July 2, 2019

100 Plus RM1

Assalamualaikum...
Hye semua..

Ada jumpa tak air 100 Plus ini dalam botol kecil? Sha pun baru je terjumpa.. Beli sebab nampak comel pula botol dia.. Sebotol ini RM1 sahaja.. Disebabkan comel, terus Sha beli semua perisa yang ada.. Yang Sha jumpa ini perisa Anggur Hitam, Limau dan Berry.. Yang original tak nampak pula.. Rasanya sama je macam dalam botol besar.. hehehe.. 


13 comments:

  1. time bulan puasa kadang2 layan jgk... bt tambah tenaga bila dh penat2 tuh

    ReplyDelete
  2. Hehehe..cute je..belum jumpa la pulak..

    ReplyDelete
  3. tak pernah nampak pula,murah ya rm1

    ReplyDelete
  4. belum jumpa lagi
    kalau jumpa mesti beli sbb mcm comel je.. huhuh

    ReplyDelete
  5. xpenah jumpa laa pula so far

    ReplyDelete
  6. Alahai comel. sekali minum je ni hihi

    ReplyDelete
  7. Alahai comel. So far kat Penang xjumpa lagi hehe

    ReplyDelete
  8. Pelik tetiba nampak byk kaler plak 100+ ni

    ReplyDelete
  9. tsk pernah jumpa lagi yang botol kecik macam nih

    ReplyDelete
  10. sedap je nampak dengan colorful macam tu

    ReplyDelete
  11. comel nyer, sha.
    lom pernah jumpa lagi.
    if terjumpa, confirm aida beli tau.
    aida pantang jumpa benda comel2 ni :)

    ReplyDelete

Assalamualaikum.. Salam ukwah dari saya untuk anda..
Terima kasih sudi singgah blog saya..

Goodreads

Sha's bookshelf: read

Dia Trouble Maker
Bara
Pelukis Jalanan
Kelibat Setan
Mila’s Big Splash
Dheo's
Misi Budak Tahfiz
Puaka Jambatan
Saat Aku Berpaling
Cikgu Kelas Sebelah
Surihati Encik Pembunuh
Aneh
Kasyaf Ain
Jadikan Aku Yang Terakhir
Cik Isteri Dan Encik Suami
Projek Seram: TOYS
Lamaran Di Taman Nakajima
Pemburu
Misi Hero
Pinjam Sayap


Sha Mohamed's favorite books »