Monday, July 22, 2019

Blogger Challenge | Picture of Your Handwriting

Assalamualaikum..
Hye semua..


Blogger Challenge | Picture of Your Handwriting
Cabaran yang seterusnya ini agak segan lah pula nak kongsikan.. Hahaha.. Jarang menulis dan bila sesekali menulis, beginilah tulisan tangan Sha.. hehehe.. Tak berapa nak cantik pun..

Inilah tulisan tangan Sha.. Biasa menaip je kan.. Sekali masa Bengkel hari tu kena menulis.. Inilah hasilnya.. Hehehe.. Tak berapa nak cantik..

12 comments:

  1. Tulisan tak cantik tak pe, Kak Sha. Yang paling penting boleh dibaca. Jangan tulisan macam cakar ayam je😂.

    ReplyDelete
    Replies
    1. kikiki.. kalau nak cepat dia jadi cakar ayam..

      Delete
  2. Sy pun baru buat entry pasal handwriting ni.. Hehee
    http://www.bajuwarnacoklat.com/2019/07/blogger-challenge-number-3-handwriting.html
    Takpa yang penting tulisan kaksha masih boleh difahami dan comel..hehe

    ReplyDelete
  3. okla tu sha.. yang penting senang nak baca.. hehe

    ReplyDelete
  4. ha ha ha ha...
    tu la sha.
    time aida masuk belajar ari tu, 1st semester, time exam.
    ya Allah. menggigil jari jemari tau.
    kena menulis dlm tempoh 2 jam.
    lintang-pukang tulisan.
    kalau la anak2 tgk, surely kita dah kena condemn!!!

    ReplyDelete
  5. agk nyer kalu tgk tulisan sy boleh pengsan trs hehehe

    ReplyDelete
  6. tulisan saya lagi teruk rasanya haha

    ReplyDelete
  7. tulisan saya pon buruk kak.....

    hahaha

    ReplyDelete

Assalamualaikum.. Salam ukwah dari saya untuk anda..
Terima kasih sudi singgah blog saya..

Goodreads

Sha's bookshelf: read

Dia Trouble Maker
Bara
Pelukis Jalanan
Kelibat Setan
Mila’s Big Splash
Dheo's
Misi Budak Tahfiz
Puaka Jambatan
Saat Aku Berpaling
Cikgu Kelas Sebelah
Surihati Encik Pembunuh
Aneh
Kasyaf Ain
Jadikan Aku Yang Terakhir
Cik Isteri Dan Encik Suami
Projek Seram: TOYS
Lamaran Di Taman Nakajima
Pemburu
Misi Hero
Pinjam Sayap


Sha Mohamed's favorite books »