Friday, July 12, 2019

Putu Mayam

Assalamualaikum..
Hye semua..

Makanan ini memang kesukaan Sha dan juga arwah abah.. Tak sangka pula Imani pun akan suka.. Dia memang kalau nampak Sha beli ini, mesti menempek sebelah Sha nak makan sama.. Hehehe.. Memang selera orang dewasa Imani ini.. Kuih atau makanan yang dia suka semua, makanan lama-lama.. hehehe.. Sha selalu beli dekat Pasar Malam Slim River.. Setiap Khamis, pasar malam ini.. Semalam budak-budak sekolah agama balik pukul 6, sempatlah pecut gi pasar malam dulu baru amik mereka..


Putu mayam..

Amani tu makan sebab adik makan.. Tapi dia tak habis pun.. Adik tolong habiskan.. Hehehe..

13 comments:

  1. sy mmg suka tp lbh suka yg berkuah. kalu berkuah durian lgggggggg sukaaaaa

    ReplyDelete
    Replies
    1. Owh.. Sha tak pernah pula cuba dengan kuah durian.. macam menarik je..

      Delete
  2. berselera dua beradik makan,jarang kanak2 suka makan putu mayam ni..terbaik Imani..

    ReplyDelete
  3. fv akk, kebetulan ptg ni ada psr malam, nak pi lah hehehe

    ReplyDelete
  4. Putu mayam,putu piring,putu bambu..semua PC suka..

    ReplyDelete
  5. Dah lama tak makan putu mayam ni. Area sini susah jumpa huhu

    ReplyDelete
  6. putu mayam ni memang favourite ekinnnnnn, skrg susah nak jumpa orang jual putu mayam ni 😭😭😭

    ReplyDelete
  7. Ishhh lama xbeli mutu mayam ni ..

    ReplyDelete
  8. guna gula perang ekk?
    aida suka yg dgn gula merah tu.
    ya Allah 3-4 keping makan putu mayam.
    ada kelapa plak tu, masin masin lemak.
    terbaik lah.

    ReplyDelete
  9. favourite kami anak beranak juga ni

    ReplyDelete
  10. sedap ka ni sis? sy nda pernah makan. kalau putu piring pernah la hehe

    ReplyDelete

Assalamualaikum.. Salam ukwah dari saya untuk anda..
Terima kasih sudi singgah blog saya..

Goodreads

Sha's bookshelf: read

Dia Trouble Maker
Bara
Pelukis Jalanan
Kelibat Setan
Mila’s Big Splash
Dheo's
Misi Budak Tahfiz
Puaka Jambatan
Saat Aku Berpaling
Cikgu Kelas Sebelah
Surihati Encik Pembunuh
Aneh
Kasyaf Ain
Jadikan Aku Yang Terakhir
Cik Isteri Dan Encik Suami
Projek Seram: TOYS
Lamaran Di Taman Nakajima
Pemburu
Misi Hero
Pinjam Sayap


Sha Mohamed's favorite books »