Friday, July 26, 2019

Nestle Crunch Wafer Nuts

Assalamualaikum..
Hye semua..

Dah lama nampak iklan pasal Wafer ini dekat depan 99Speedmart, tapi asyik terlupa je nak beli.. Bila dicari, tak ada pula dekat rak.. Rupanya diletakkan dekat dengan kaunter pembayaran.. Bila tengok harga, tak adalah mahal.. Seketul ini RM1.50 je.. Puaslah makan.. Ada wafer, coklat dan yang best ada ketulan kacang.. Buat wafer ini jadi lebih sedap dan ohsem.. Mengunyah wafer ini sambil membaca ataupun menonton drama memang mengasyikkan.. Tak percaya?? Cubalah.. hehehe.. Itupun kalau anda seorang peminat coklat dan kacang seperti Sha..

Beli dekat speedmart murah je.. RM1.50

5 comments:

  1. Tak perasan pula ada wafer ni bila ke 99 Speedmart. Boleh carilah nanti.

    ReplyDelete
  2. skrg dh jarang ke speedmart dkt2 umah tu, asik penuh org n penuh brg je... sampai payah nk jln

    ReplyDelete
  3. bolehlah cr. speedmart dpn rumah je

    ReplyDelete

Assalamualaikum.. Salam ukwah dari saya untuk anda..
Terima kasih sudi singgah blog saya..

Goodreads

Sha's bookshelf: read

Dia Trouble Maker
Bara
Pelukis Jalanan
Kelibat Setan
Mila’s Big Splash
Dheo's
Misi Budak Tahfiz
Puaka Jambatan
Saat Aku Berpaling
Cikgu Kelas Sebelah
Surihati Encik Pembunuh
Aneh
Kasyaf Ain
Jadikan Aku Yang Terakhir
Cik Isteri Dan Encik Suami
Projek Seram: TOYS
Lamaran Di Taman Nakajima
Pemburu
Misi Hero
Pinjam Sayap


Sha Mohamed's favorite books »