Saturday, July 13, 2019

China - Mojin: The Worm Valley (2018)

Assalamualaikum..
Hye semua..

Filem yang menarik.. Sumpahan dari seorang ratu yang menyebabkan rakyatnya mati pada umur 40 tahun.. Sumpahan itu diwarisi generasi seterusnya.. Demi membuang sumpahan itu 6 rakan menjelajah ke makam ratu tersebut.. Bukan mudah dan dua nyawa terpaksa menjadi korban.. Mujurlah ada yang membantu, kalau tak pasti tak ada yang selamat.. Cerita fantasi dari negara China..

14 comments:

  1. bila la agaknya malaysia dapat hasilkan filem-filem yang mampu manembusi pasaran antarabangsa filem-filem dari negara china semakin d terima dunia.. sedangkan filem-filem negara kita masih lagi susah utuk menembusi pasaran dunia

    ReplyDelete
  2. salam kenalan juga..semoga semuanya ceria selalu...

    ReplyDelete
    Replies
    1. nak juga tgk ada karya Malaysia yang hebat.. Malaysia kaya denagn bakat siapa x kenal dengan datuk michelle yeoh.moga industri filem kita akan berkembang dengan pesat

      Delete
  3. dashat jugak dendam ratu ni, umur 40 je dah mati. Macam nak tengok jugak la

    ReplyDelete
  4. Macam best ja jalan ceritanya Sha.. Kak Sue memang minat dan suka cerita-cerita macam nie..

    ReplyDelete
  5. feveret ni cite2 fantasi tak kira dari negara mana pun hii nampak best jer jalan cite

    ReplyDelete
  6. Giler kejam sumpahan ratu tu. Citer2 mitos mcm ni pun ana suka.

    ReplyDelete
  7. ratu apa kejam smpi mcm tu? hehehe

    ReplyDelete

Assalamualaikum.. Salam ukwah dari saya untuk anda..
Terima kasih sudi singgah blog saya..

Goodreads

Sha's bookshelf: read

Dia Trouble Maker
Bara
Pelukis Jalanan
Kelibat Setan
Mila’s Big Splash
Dheo's
Misi Budak Tahfiz
Puaka Jambatan
Saat Aku Berpaling
Cikgu Kelas Sebelah
Surihati Encik Pembunuh
Aneh
Kasyaf Ain
Jadikan Aku Yang Terakhir
Cik Isteri Dan Encik Suami
Projek Seram: TOYS
Lamaran Di Taman Nakajima
Pemburu
Misi Hero
Pinjam Sayap


Sha Mohamed's favorite books »