Shoplinks.Asia

Friday, June 26, 2015

Missing Noir M

Ke korea kita..
Drama penyiasatan..
Ada 10 episod sahaja..
Sekejap jer..
Menarik melihat mereka menyelesaikan misteri kehilangan..
Permulaan yang mendebarkan..
Mencari pembunuh melalui pembunuh..
Walaupun pelakonnya xde lah handsome tapi berjaya membawa watak dengan cemerlang..
Watak utamanya adalah seorang yang genius..
Watak pembantu pula seorang pakar komputer dan seorang lagi detektif veteran yang sangat cekap..
Nampak gayanya macam akan ada season 2.. Ialah misteri watak utama pulang ke Korea masih lagi belum terungkap... Kenapa dan mengapa..


Plot :- Gil Soo-hyun is a genius who entered Harvard University at the age of ten, and graduated with doctorate degrees in math, physics and philosophy. After working for the FBI for a decade, he mysteriously decides to return to Korea, where he gets assigned to lead a a special missing persons task force that goes after the 1% toughest unsolved cases.

He is forced to become partners with Oh Dae-young, a dogged veteran detective with twenty years' experience and a strong sense of justice. Whereas Soo-hyun is overly analytical, Dae-young goes with his gut feeling, and their different approaches causes antagonism.


4 comments:

  1. Assalam sha,
    he3
    teringin nak ke korea :)
    tapi cehita2 korea iols tak minat pulop
    cencaner tu he3

    ReplyDelete
  2. uuuish ni mmg suka citer2 seram2 ni eh..
    kalo CT nak yang romentik komedi je..

    ReplyDelete
  3. Kaksha tengok mana citer penyiasatan ni

    ReplyDelete
  4. Suka gak kisah penyiasatan macam nie...

    ReplyDelete

Assalamualaikum.. Salam ukwah dari saya untuk anda..
Terima kasih sudi singgah blog saya..
1. Tinggalkan komen dan saya akan cuba membalas komen anda..
2. Saya akan berusaha membalas kunjungan anda jika berkesempatan..
3. Komen yang baik2 sahaja ye..
4. Semoga ikatan ukhwah kita akan berterusan..
Terima kasih sekali lagi..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Family Blogger

 

ALL RIGHT RESERVED|THIS BLOG IS DESIGN BY RRAI