Shoplinks.Asia

Shoplinks.Asia


Simple Hijab

SISTEM GURU ONLINE

APDM SAPS

Tuesday, June 30, 2015

Part 2 - Projek Meja Besi

Alhamdulillah
Projek meja besi dah berada pada fasa kedua..
Sudah semakin siap..
Masih ada beberapa barang yang x cukup..
Antaranya papan untuk letak oven, kepala gas, gas baru..
Meja ini untuk kegunaan aku memasak dan membakar kek..
jadi xdelah mengganggu dapur untuk masak makanan harian..
Cadangan en. suami sebenarnya..
Barulah boleh budget untuk jualan..

Tempat letak Tong Gas

Tempat letak Oven.. Papan masih belum beli..

Meja yang separuh siap..Bahagian atas tuh untuk dapur satu tungku..
Untuk masak kek.. (Cek meniaga kek.. boleh tengok disini Kasih Shadz)

9 comments:

  1. Almost there.. yippie !

    Senang nak mem baking...

    #bloggerutara

    ReplyDelete
  2. Siti Nurzafirah - Yeah.. hehehe..
    Farah Waheeda Wahid - Hehehehe..

    ReplyDelete
  3. wahhh cikgu kek ka ni
    nti boleh lah ajaq el buat kek no
    mmg suka gak baking2 ni..tap semua cari kat cik gugel hehehe

    ReplyDelete
  4. meja besi ni kukuh, sesuai sgt nak buat kek :)

    Misi blog walking semua peserta segmen :) ... Blog ni dah masuk bloglist bulan ni tau, Klik Sini

    ReplyDelete
  5. Wah, dah siap yer meja besi tu...

    ReplyDelete
  6. Assalam sha,
    waaaaaaaaaa
    hubby uols DIY sendiri kaaaa???
    iols ni dah lama dok zikir kat hubby soh buat rak besi cenggini untuk barang2 dalam bilik stor
    tak dapek2 lagiiii
    sob3

    #BloggerUtara

    ReplyDelete

Assalamualaikum.. Salam ukwah dari saya untuk anda..
Terima kasih sudi singgah blog saya..
1. Tinggalkan komen dan saya akan cuba membalas komen anda..
2. Saya akan berusaha membalas kunjungan anda jika berkesempatan..
3. Komen yang baik2 sahaja ye..
4. Semoga ikatan ukhwah kita akan berterusan..
Terima kasih sekali lagi..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Chit Chat

 

ALL RIGHT RESERVED|THIS BLOG IS DESIGN BY RRAI