Sabtu Ahad Sebelum Ramadhan - Kasihku Amani Imani

GURU

APDM SAPS

Sunday, June 14, 2015

Sabtu Ahad Sebelum Ramadhan

Assalamualaikum..
Selamat pagi..
Ahad yang mendung dan sejuk..
Pagi ini sambung aktiviti mengemas..
Persiapan menyambut Ramadhan..
Nanti xde la penat sangat..
Semalam da settle ruang dapur..
Tinggal nak simpan pinggan mangkuk yang x pakai..
Hari ini sambung mengemas di bilik study lak..
Kemudian gosok baju kerja..nasib baik baju sekolah anak da settle minggu lepas..
Walaupun berkerjaya, kerja rumah still kena bereskan..
Jangan lupa waktu rehat untuk diri sendiri..
Salam ceria buat semua suri rumah sepenuh masa dan ibu2 yang bekerjaya...
Walau siapa pun kita, kita adalah perempuan, ibu, isteri terhebat..
Semoga sentiasa kuat dan sihat..

Gambar tiada kaitan..

10 comments:

  1. Yup btl tu sayangi la ibu2 anda.. Isteri belum ada lagi ngeh2.. Kepada yg ada isteri hargai la mereka...

    Blogwalking Sini..
    Jombaca artikel baru saya

    Kriteria Blog Mesra Pembaca

    Kedudukan Giveaways EFG Terkini

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kan..kena sayangi ibu dan ayah selagi mereka masih ada..

      Delete
  2. saya pun banyak ngemas ...dapur dan rumah ...sbb risau time bulan posa ni ..permulaan puasa kan tak biasa lagi takut cepat letih

    ReplyDelete
  3. Kan Eima..Samalah tujuan kita.. Kalau x kemas skrg memang nanti letih sokmo jer.. hehehe..

    ReplyDelete
  4. Akak belum kemas langsunggg...huhuhu. Nnt lah. Kena paksa diri juga walau penat mcm mana pun.

    ReplyDelete
  5. Assalam sha,
    betoi3
    kita wanita hebat
    eh3
    tetiba :)

    ReplyDelete
  6. Cikna kemas mne yg patutnye, insyaAllah raya thn ni blik kg,hehee....;-)

    ReplyDelete
  7. Salam Ramadan buat Shahida & family :)

    ReplyDelete
  8. assalamualaikum...selamat menyambut bulan Ramadhan n selamat berpuasa...:)

    ReplyDelete

Assalamualaikum.. Salam ukwah dari saya untuk anda..
Terima kasih sudi singgah blog saya..
1. Tinggalkan komen dan saya akan cuba membalas komen anda..
2. Saya akan berusaha membalas kunjungan anda jika berkesempatan..
3. Komen yang baik2 sahaja ye..
4. Semoga ikatan ukhwah kita akan berterusan..
Terima kasih sekali lagi..