Shoplinks.Asia

Friday, July 24, 2015

Aidilfitri 2015

Assalamualaikum..
Syawal kali ini kurang kemeriahannya..
Ibu sha kurang sihat.. MIL pun xberapa sehat juga.. jadinya lepas Solat Aidilfitri kami suami isteri terpisah sekejap..
En. Suami di Kg. Gajah dgn MIL, dan Sha di Ayer Tawar umah ibu..
Mujurlah x jauh sangat..
Alhamdulillah walaupun x bersama kami tetap sedondon.. hehe..
Masih dapat bersua sanak saudara di pagi raya merupakan pengalaman yang sangat berharga pada Sha.. Kalau bukan Lebaran, kita jarang bersua muka.. Bila Lebaran yang jauh berkumpul dan berkenal-kenalan..Tradisi yang patut diteruskan.. Ziarah menziarahi walaupun Ibu x sihat supaya ikatan persaudaraan terus terjalin..
Sha tetap berkunjung ke rumah saudara mara bagi mengeratkan silaturrahim...
Walaupun macam segan-segan tapi gagahkan diri..
Kalau kita tidak meneruskan hubungan akan hilang begitu sahaja..

Meh layan gambar kami..

Tema kami... Coklat..

Kepenatan..

Baju Raya nie beli kat Sakan.. Murah jer..



 

18 comments:

  1. semoga MIL dan ibu sha cepat sembuh.. nasib kampong agak dekat kan.. kalau tak memang beraya dalam kejauhan laa..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Alhamdulilah jodoh org dekat..hehehe..tq eyda..

      Delete
  2. semoga MIL dan ibu awak cepat sembuh yer... Farah doakan...

    ReplyDelete
  3. Selamat Hari Raya Maaf Zahir Batin sis :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Selamat hari raya..maaf zahir batin hanim..

      Delete
  4. Raya asing ea tahun ni..??

    Semoga kedua-dua nya cepat sembuh...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hehe..sebelah siang je..hehe..tq siti..

      Delete
  5. Raya tahun nie dalam keluarga Zumal sunyi je tak ramai yang pulang ke kampung...

    ReplyDelete
  6. Assalam sha,
    Selamat hari raya
    Maaf zahir & batin noooooooo
    Psstttt : Moga ur mom & MIL cepat sehat AMIN

    ReplyDelete
    Replies
    1. Wasalam sha..
      Selamat hari raya.. maaf zahir batin juga..amin..tq sha.

      Delete
  7. diharapnya semua sihat2 sudah ye
    ohh selamat hari raya jugak pada kak sha ye

    ReplyDelete

Assalamualaikum.. Salam ukwah dari saya untuk anda..
Terima kasih sudi singgah blog saya..
1. Tinggalkan komen dan saya akan cuba membalas komen anda..
2. Saya akan berusaha membalas kunjungan anda jika berkesempatan..
3. Komen yang baik2 sahaja ye..
4. Semoga ikatan ukhwah kita akan berterusan..
Terima kasih sekali lagi..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Family Blogger

 

ALL RIGHT RESERVED|THIS BLOG IS DESIGN BY RRAI