Shoplinks.Asia

Saturday, July 11, 2015

#Cabaran20Hari : Gambar dan Ucapan Raya

#Cabaran20Hari
Hari Kelimabelas

Assalamualaikum...
Tak lama jer lagi nak raya..

Di kesempatan ini saya dan keluarga ingin memohon ampun dan maaf..
Semoga Aidilfitri 2015 memberi memori indah pada kita semua..



Boleh x buh entry camnie jer..
Tetibe otak jem dan beku..
Xtau nak tulis apa.. hehehe...

6 comments:

  1. Selamat hari raya maaf zhir dan batin jugak :) 5 hari je lagi kan? :)

    ReplyDelete
  2. Zumal rasa Zumal lagi beku nak buat entri nie...

    ReplyDelete
  3. Hehe....

    Boleh jugak...

    Selamat hari rayoo ~~~

    ReplyDelete
  4. Selamat hari raya semua...Cik Mimie, Zumal dan Siti Nurzafirah..

    ReplyDelete
  5. hr tu pon jem kepala pk nk wt cmna entri ni...hahaha

    ReplyDelete
  6. Selamat Hari Raya Aidilfitri Sha...

    ReplyDelete

Assalamualaikum.. Salam ukwah dari saya untuk anda..
Terima kasih sudi singgah blog saya..
1. Tinggalkan komen dan saya akan cuba membalas komen anda..
2. Saya akan berusaha membalas kunjungan anda jika berkesempatan..
3. Komen yang baik2 sahaja ye..
4. Semoga ikatan ukhwah kita akan berterusan..
Terima kasih sekali lagi..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Family Blogger

 

ALL RIGHT RESERVED|THIS BLOG IS DESIGN BY RRAI