Wednesday, January 11, 2017

Calendar 2017 From Drypers

Assalamualaikum..
Hye semua..

Sha kan memang pengguna setia drypers..
So memang collectlah point dari drypers tu..
Bila cukup untuk tebus, Sha akan tebus..
Baru-baru ini Sha ada tebus Calender untuk 2017..
Tebus dan menderma..
Sebenarnya dah banyak dah Calender..
Saje je tebus sebab cam cantik lak..

https://www.drypers.com.my/drypers-baby-club/point-shop/
Sha tebus pada 23.12.2016
Calender ini sampai pada 04.01.2017..
Tak adalah lama sangatkan..

 
Ini bahagian depan dia...
memang comfortlah bila tengok kalender ini..
Sha letak dekat meja solek dalam bilik..

 

 
Kalender dia comel amat..
Ada katun-kartun yang cute..

 

 
Antara lukisan yang ada..
Cantik-cantik tau..

 
Dekat bahagian belakang sekali, ada disertakan sticker comel tau..
Bolehlah bubuh di kalender untuk penanda..

 
Macam Sha buat ini..
27 Nov tu somebody birthday..
Lekatkan sticker Happy Birthday..

14 comments:

  1. Wahh, cantiknya kalendar, cute sangat2.. Tahniah kak Sha kerana menjadi salah sorang top commentor jurnal saya.. bleh baca citer kat sini ---> http://starlavenderluna.blogspot.my/2017/01/top-commentor-disember-januari-2017.html

    ReplyDelete
  2. Ini tidak adilllll.. nak jugakkkkkkk!!!

    ReplyDelete
  3. kita pun tebus jugak tak dapat2 lagi

    ReplyDelete
  4. byk sgt dah calendar kat rumah
    tp calendar ni paling comel hehe

    ReplyDelete
  5. Comelnya Sha. Syafi pernah guna drypers sekejap dulu. Lepas tue patah blk pada pet pet.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Sha pernah guna pet pet utk amani, tapi Imani tak sesuai tu yg guna drypers.. hehehe

      Delete
  6. Boleh tebus ya. Hoho. Maznee pakai huggies je. Drypers tak pernah pakai

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ha a.. boleh tebus.. kumpul point dr pek pampers drypers..

      Delete

Assalamualaikum.. Salam ukwah dari saya untuk anda..
Terima kasih sudi singgah blog saya..

Goodreads

Sha's bookshelf: read

Dia Trouble Maker
Bara
Pelukis Jalanan
Kelibat Setan
Mila’s Big Splash
Dheo's
Misi Budak Tahfiz
Puaka Jambatan
Saat Aku Berpaling
Cikgu Kelas Sebelah
Surihati Encik Pembunuh
Aneh
Kasyaf Ain
Jadikan Aku Yang Terakhir
Cik Isteri Dan Encik Suami
Projek Seram: TOYS
Lamaran Di Taman Nakajima
Pemburu
Misi Hero
Pinjam Sayap


Sha Mohamed's favorite books »