Monday, January 30, 2017

Main Teng Teng di Kampung

Assalammualaikum..
Hye semua..

Jom main teng teng.. Bila sesekali balik kampung.. Cengginie lah aktiviti mereka bila di kampung.. Seronok bermain dilaman umah atok.. Yang buatkan tengok tengok nie Encik Suami.. Jangan hilang ditelan arus pemodenan..

Main Teng Teng di Kampung
Seronok sungguh mereka..

Main Teng Teng di Kampung
Tak tunggu giliran langsung..
Dua-dua nak jalan sekali..

5 comments:

  1. Rindu main nie zaman kanak2 ribena dli. Part paling best bila kena tutup mata langkah setiap kotak utk menang. Hehe

    ReplyDelete
  2. dok kampung seronok laa main teng teng ni.. lagi meriah kalau ramai dgn sepupu..:)

    ReplyDelete
  3. Saya ada ajar anak saya, tapi sekejap je dia cakap, boring lah main ni... Sebab adik dia tak nak main... anak2 jiran semua tak boleh main lagi... Tak cukup umur... Hehe...

    ReplyDelete
  4. hahaha..lambat sangat nak kena tunggu hikhik jalan sekali senang

    ReplyDelete
  5. tak ajar lagi anak main teng teng ni...hihi...dulu main ni siap lupa makan

    ReplyDelete

Assalamualaikum.. Salam ukwah dari saya untuk anda..
Terima kasih sudi singgah blog saya..

Goodreads

Sha's bookshelf: read

Dia Trouble Maker
Bara
Pelukis Jalanan
Kelibat Setan
Mila’s Big Splash
Dheo's
Misi Budak Tahfiz
Puaka Jambatan
Saat Aku Berpaling
Cikgu Kelas Sebelah
Surihati Encik Pembunuh
Aneh
Kasyaf Ain
Jadikan Aku Yang Terakhir
Cik Isteri Dan Encik Suami
Projek Seram: TOYS
Lamaran Di Taman Nakajima
Pemburu
Misi Hero
Pinjam Sayap


Sha Mohamed's favorite books »