Sunday, January 22, 2017

Membalut Buku Imani

Assalammualaikum..
Hye semua..

Imani dah pun dapat buku hari Jumaat (20.01.2017)..
So proses membalut pun bermula..
Mujurlah buku Imani tak banyak..
Ada 9 buah je..
Jenuh juga membalut dalam keadaan kaki yang tak boleh nak lurus dan bengkok dengan betul..
Tapi berjaya juga..
Siap balut hadiah untuk peserta GA tau.. Alhamdulillah..

Membalut Buku Imani
Buku untuk 4 tahun..
Ada 9 buku semuanya..

Membalut Buku Imani
Jom balut dulu..

Membalut Buku Imani
Hadiah pemenang..
Eh!! Ada 5..
Suprise!!

6 comments:

  1. Wah suprise 😅

    Ana bab2 balut buku nie memang fail. Dari zaman sek lg. Sebab tue buku semua tak berbalut. Hehe

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hahaha.. Sha memang suka balut buku.. tu pun sejak kejadian kat library.. dah terbiasa tgk buku berbalut.. habis Sume buku anak2 Sha balut.. kecuali buku tulis..

      Delete
  2. Wah , i loikeee suprise, hahaha...

    Kak sha, mai tag kak sha kat https://missobsesi.blogspot.my/2017/01/perjalanan-sebagai-seorang-blogger.html, kalau sudi jomlah join :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hahaha.. suka ye..
      Okay.. tag diterima.. nanti akak karang ayat dulu..

      Delete
  3. bayangkan mv kena balut untuk 3 orang...sek agama & rendah..wani jer dah 21 buah buku untuk sk..abg kakak lagi hahaha..nasiblah memang kerja kita bab balut buku ni..sebab dulu kat matrik memang balut buku

    ReplyDelete

Assalamualaikum.. Salam ukwah dari saya untuk anda..
Terima kasih sudi singgah blog saya..

Goodreads

Sha's bookshelf: read

Dia Trouble Maker
Bara
Pelukis Jalanan
Kelibat Setan
Mila’s Big Splash
Dheo's
Misi Budak Tahfiz
Puaka Jambatan
Saat Aku Berpaling
Cikgu Kelas Sebelah
Surihati Encik Pembunuh
Aneh
Kasyaf Ain
Jadikan Aku Yang Terakhir
Cik Isteri Dan Encik Suami
Projek Seram: TOYS
Lamaran Di Taman Nakajima
Pemburu
Misi Hero
Pinjam Sayap


Sha Mohamed's favorite books »