Shoplinks.Asia

Sunday, January 22, 2017

Membalut Buku Imani

Assalammualaikum..
Hye semua..

Imani dah pun dapat buku hari Jumaat (20.01.2017)..
So proses membalut pun bermula..
Mujurlah buku Imani tak banyak..
Ada 9 buah je..
Jenuh juga membalut dalam keadaan kaki yang tak boleh nak lurus dan bengkok dengan betul..
Tapi berjaya juga..
Siap balut hadiah untuk peserta GA tau.. Alhamdulillah..

Membalut Buku Imani
Buku untuk 4 tahun..
Ada 9 buku semuanya..

Membalut Buku Imani
Jom balut dulu..

Membalut Buku Imani
Hadiah pemenang..
Eh!! Ada 5..
Suprise!!

6 comments:

  1. Wah suprise 😅

    Ana bab2 balut buku nie memang fail. Dari zaman sek lg. Sebab tue buku semua tak berbalut. Hehe

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hahaha.. Sha memang suka balut buku.. tu pun sejak kejadian kat library.. dah terbiasa tgk buku berbalut.. habis Sume buku anak2 Sha balut.. kecuali buku tulis..

      Delete
  2. Wah , i loikeee suprise, hahaha...

    Kak sha, mai tag kak sha kat https://missobsesi.blogspot.my/2017/01/perjalanan-sebagai-seorang-blogger.html, kalau sudi jomlah join :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hahaha.. suka ye..
      Okay.. tag diterima.. nanti akak karang ayat dulu..

      Delete
  3. bayangkan mv kena balut untuk 3 orang...sek agama & rendah..wani jer dah 21 buah buku untuk sk..abg kakak lagi hahaha..nasiblah memang kerja kita bab balut buku ni..sebab dulu kat matrik memang balut buku

    ReplyDelete

Assalamualaikum.. Salam ukwah dari saya untuk anda..
Terima kasih sudi singgah blog saya..
1. Tinggalkan komen dan saya akan cuba membalas komen anda..
2. Saya akan berusaha membalas kunjungan anda jika berkesempatan..
3. Komen yang baik2 sahaja ye..
4. Semoga ikatan ukhwah kita akan berterusan..
Terima kasih sekali lagi..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Family Blogger

 

ALL RIGHT RESERVED|THIS BLOG IS DESIGN BY RRAI