Wednesday, January 18, 2017

Banglo Seksyen 12 oleh Hasrudi Jawawi

Assalammualaikum..
Hye semua..

Lepas baca novel cinta, kita baca novel seram pula..
Hehehe.. Seram pastu cinta.. pastu seram balik..
Kali ini Sha pilih untuk baca Banglo Seksyen 12..
Novel ini Sha beli bulan Disember 2016..
Baru ini berkesempatan nak baca..
Sambil-sambil kita ada masa terluang nie, jomlah baca..

"Dia datang bila cahaya menghilang..."
Novel mengenai sebuah banglo yang misteri..
Novel nie memang best..
Kena baca sampai habis baru tau kenapa kejadian tu semua berlaku..
Ko ingatkan sebab gangguan tapi rupanya sebab lain..
Seriuslah, meremang owh baca novel ini..
Sha baca non stop novel ini..
Habis baca jam dah 12.30malam.. Hahaha..
Memang meremang lah kan..
Tapi memang novel ini ohsem..
Rasa macam joint sama je aktiviti mereka dan penyiasatan polis tu..
Memang best dan membuatkan perasaan seram sejuk..
Jom membaca..

 
Baca dan tamat pada 14.01.2017

10 comments:

  1. WoW!!! Boleh lah pinjam... LeYa memang minat baca novel ni

    ReplyDelete
  2. Menarik ni...lama dah tak baca buku citer seram

    ReplyDelete
  3. misteri ye rumah banglow tu.. menarik

    ReplyDelete
  4. seramnya kak sha . dh la buka entry kak sha ni time dalam blik snsorang. hahahha. :p

    ReplyDelete
  5. wow...best2 semua yang sha share..kalau dekat confrm menapak ke rumah sha untuk jadi peminjam

    ReplyDelete
    Replies
    1. hehehe.. Jauh la pula.. kalau tak boleh sha bagi pinjam..

      Delete

Assalamualaikum.. Salam ukwah dari saya untuk anda..
Terima kasih sudi singgah blog saya..

Goodreads

Sha's bookshelf: read

Dia Trouble Maker
Bara
Pelukis Jalanan
Kelibat Setan
Mila’s Big Splash
Dheo's
Misi Budak Tahfiz
Puaka Jambatan
Saat Aku Berpaling
Cikgu Kelas Sebelah
Surihati Encik Pembunuh
Aneh
Kasyaf Ain
Jadikan Aku Yang Terakhir
Cik Isteri Dan Encik Suami
Projek Seram: TOYS
Lamaran Di Taman Nakajima
Pemburu
Misi Hero
Pinjam Sayap


Sha Mohamed's favorite books »