Sunday, January 15, 2017

Penulis - Eqbal Mohaydeen

Assalamualaikum..
Hye semua..

Penulis yang seterusnya yang Sha nak kongsi ialah
Encik Eqbal Mohaydeen..
Sha mula membaca karya beliau dalam Projek Seram Hotel..
Memang best..
Kemudian Sha dapatkan buku-buku yang lain..
Kesemua buku beliau sudah Sha baca..
Memang best dan terbaik..

Antara buku beliau ialah :-
  1. Anak Patung Nana - Ngeri
  2. Jasad
  3. Projek Seram Hotel - Hotel San Devily
  4. Nyawa
  5. Projek Thriller Organ - Pemangsa
  6. Projek Seram Hostel - 10 Oktober
Boleh ikuti beliau di
Goodreads - Eqbal Mohaydeen
Facebook - Eqbal Mohaydeen

Selamat membaca..

14 comments:

  1. mesti rumah sya ada small library kan...penuh buku ..bagus sya suka membaca

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tak adalah Irda.. Sha simpan buku-buku ini dalam box je.. hehehe

      Delete
  2. banyak giler penulis yang anak tak kenal. hebat la Sha. rasanya semua novelis dekat malaysia nie sha kenal kan :)

    ReplyDelete
  3. Kebetulan saya lom jumpa buku Eqbal Mohaydeen.
    Kalau jumpa mungkin beli untu baca sambil travel.
    Buku seram tak nak, sebab selalu sorang2.

    ReplyDelete
  4. novel seram ke?best juga layan ni

    ReplyDelete
  5. Wah semua kenal nama penulis... tak pernah baca nivel seram2

    ReplyDelete
  6. saya penulis cuma tau ramlee awang murshid je.. hehehehe

    ReplyDelete
    Replies
    1. Sha mula baca thriller pun hasil tulisan RAM..

      Delete
  7. Banyak juga novel seram sha baca yerkk..

    ReplyDelete
  8. ramai juga penulis yang MV tak tau huhu..

    ReplyDelete

Assalamualaikum.. Salam ukwah dari saya untuk anda..
Terima kasih sudi singgah blog saya..

Goodreads

Sha's bookshelf: read

Dia Trouble Maker
Bara
Pelukis Jalanan
Kelibat Setan
Mila’s Big Splash
Dheo's
Misi Budak Tahfiz
Puaka Jambatan
Saat Aku Berpaling
Cikgu Kelas Sebelah
Surihati Encik Pembunuh
Aneh
Kasyaf Ain
Jadikan Aku Yang Terakhir
Cik Isteri Dan Encik Suami
Projek Seram: TOYS
Lamaran Di Taman Nakajima
Pemburu
Misi Hero
Pinjam Sayap


Sha Mohamed's favorite books »