Shoplinks.Asia

Tuesday, January 17, 2017

Penghargaan Dari Penulis Buat Sha

Assalammualaikum..
Hye semua..

Alhamdulillah...
Tak sangka dapat penghargaan dari penulis..
Sha memang suka tulis review novel yang Sha baca..
Sha tulis apa yang Sha suka dan faham je..
Tak pandai pun nak gubah ayat yang ohsem-ohsem..
Review yang biasa-biasa je..

Terima kasih pada sis Aida Adia untuk cenderahati yang ohsem ini..
Sha suka sangat..

https://kasihkuamani.blogspot.my/2017/01/projek-seram-kem-oleh-maria-kajiwa.html 

https://kasihkuamani.blogspot.my/2017/01/projek-seram-kem-oleh-maria-kajiwa.html 
Pesanan inilah yang buat Sha tertanya-tanya..

Penghargaan Dari Penulis Buat Sha 
Hadiah nie sampai pada 13.01.2017
Cenderahati dari Penulis Aida Adia..
Terima kasih Sis..
Ohsem sangat..
Bertambah koleksi Sha..

15 comments:

  1. Wah besht nya Sha. Tak sangka review buku yang kita tulis tu di hargai oleh penulisnya ๐Ÿ˜ƒ
    .
    Perasaan masa baca tu mesti terkejut macam kena hon dengan lori balak kan ๐Ÿ˜‚
    .
    Haha.
    .
    Mesti tambah semangat nak review buku lagi lepas ni ๐Ÿ˜‰

    ReplyDelete
    Replies
    1. Memang pun Mazni.. rasa terharu sangat..

      Delete
  2. Perghhh jap agik rasanya sha ni masuk majalah.. Femes la nanti.. Mintakkk signnnnn.. hahaha.. ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hahaha.. lea nie.. kelakar..
      meh sha sign utk lea meh.. :P

      Delete
  3. Wahhh....bestnye.. Tahniah sha

    ReplyDelete
  4. tahniah akak.. tak sia2 menulis hehe

    ReplyDelete
  5. wow...penghargaan dari penulis tue..tahniah sha

    ReplyDelete

Assalamualaikum.. Salam ukwah dari saya untuk anda..
Terima kasih sudi singgah blog saya..
1. Tinggalkan komen dan saya akan cuba membalas komen anda..
2. Saya akan berusaha membalas kunjungan anda jika berkesempatan..
3. Komen yang baik2 sahaja ye..
4. Semoga ikatan ukhwah kita akan berterusan..
Terima kasih sekali lagi..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Family Blogger

 

ALL RIGHT RESERVED|THIS BLOG IS DESIGN BY RRAI