Thursday, January 19, 2017

Penulis - Ebriza Aminuddin

Assalammualaikum..
Hye semua..

Penulis ini Sha kenali melalui Novel Atuk..
Kemudian barulah Sha cari karya beliau yang lain..
Beliau bukan sahaja menulis novel seram tetapi juga cinta dan remaja..
Kedua-dua genre ini Sha baca..
Sha tertarik dengan gaya penulisan beliau yang berbeza..

Paling Sha suka Vila Amira Syakila dan Atuk..
Ada mesej tersendiri didalamnya..
Nak tau apa? Kenalah baca..
Novel Kejap Ada Kejap Tak Ada pula mampu membuatkan Sha berfikir..
Memang lain dari yang lain..

Karya beliau ialah :-
  1. Aku Cinta Kamu
  2. Hanya Dikau
  3. Jangan Kau Tangisi
  4. Mahakarya Cinta
  5. Janji Seorang Puteri
  6. Miss Universe
  7. Miss Blur
  8. Kejap Ada Kejap Tak Ada
  9. Sakitnya Hati Aku
  10. Benci Tapi Rindu
  11. Vila Amira Syakila
  12. Permainan Maut - Pena
  13. Kubur Bernyawa
  14. Atuk
  15. Projek Seram Wad - Bilik 13
  16. Projek Thriller Organ - Valentine Berdarah
  17. Projek Seram Kerusi - Antik

 

Boleh ikuti beliau di:-
Goodreads : Ebriza Aminuddin

11 comments:

  1. Rajin Sha review penulis novel ya.
    .
    Banyak buku novel dah di baca.
    .
    Memang pasaran novel sentiasa ada peminatnya yang tersendiri.
    .

    ReplyDelete
    Replies
    1. Sebagai tanda penghargaan dan juga sokongan pada industri novel..

      Delete
  2. Ana dulu minta jugak genre cinta dan remaja tapi lepas baca novel dr Dhiya Zafira dan RAM terus minat dgn gaya cerita mereka. Mungkin lps nie kena try baca genre seram pulak 😀

    ReplyDelete
  3. belum pernah baca lagi karya EA ni

    ReplyDelete
  4. banyak genre seram ye? nak try la..hehe

    ReplyDelete
  5. Sya ni mmg betul betu peminat novel rupanya ye....

    ReplyDelete
  6. cantik penulisnya..hihi...buku nya pun menarik

    ReplyDelete

Assalamualaikum.. Salam ukwah dari saya untuk anda..
Terima kasih sudi singgah blog saya..

Goodreads

Sha's bookshelf: read

Dia Trouble Maker
Bara
Pelukis Jalanan
Kelibat Setan
Mila’s Big Splash
Dheo's
Misi Budak Tahfiz
Puaka Jambatan
Saat Aku Berpaling
Cikgu Kelas Sebelah
Surihati Encik Pembunuh
Aneh
Kasyaf Ain
Jadikan Aku Yang Terakhir
Cik Isteri Dan Encik Suami
Projek Seram: TOYS
Lamaran Di Taman Nakajima
Pemburu
Misi Hero
Pinjam Sayap


Sha Mohamed's favorite books »