Shoplinks.Asia

Saturday, January 28, 2017

Rawatan di Bomoh Patah Batu Gajah, Perak - #2

Assalammualaikum..
Hye semua..

Sampai je, semerbak bau ubat cina..
Kali ini Sha sampai lagi lewat..
Dapat no 80.. Hahaha..
Keyakinan yang urusan perubatan berjalan cepat..
Nak sihat kan.. Kena sabar..

Sampai lebih kurang pukul 11 lebih rasanya..
Menanti dengan sabar bersendirian..
Encik Suami dengan anak-anak tunggu dalam kereta..
Selamat
Kaki Sha dah makin kuat untuk berjalan..
So gi sendiri jelah..

Alhamdulillah.. Ada perubahan pada kaki Sha..
Kita berusaha.. Allah yang menyembuhkan..
Pukul 12.40 baru settle.. Hehehe..
Masa dia tekan kaki Sha bagi lurus tu, rasa cam nak tendang dia je.. Hahaha..
Sakit oi... Tapi sabarlah kan..
Kata nak baik..
Dia suruh buat exercise tu dua minit setiap sejam..
Sha buat ikut dan je.. Hahaha..
Kena lagi rajin nie..

Kena datang lagi nanti..
Kita tengok dulu macam mana..
Kalau dah okay.. Tak pergilah kot..

5 comments:

  1. smoga cpt dpt berlari kak sha..hihi

    ReplyDelete
  2. semoga cepat sembuh..

    http://www.syahirahvaliant.com/2016/12/contest-menangi-percutian-ke-suria.html

    ReplyDelete
  3. kenapa tu .. harap cepat sembuh...

    ReplyDelete
  4. kalau kena dengan tukang urutnya..memang cepat sembh tu sha..Mv pernah dulu macam tue

    ReplyDelete
  5. Assalamualaikum..sy berubat ngan uncle ni thn lepas..better call dl mnta no giliran klau tk jenuh menunggu..sy klau pergi call siap2 mnta no nnt smpai klau no trlepas gtau uncle tu, tggu 5 minit je uncle tu pggl masuk..

    ReplyDelete

Assalamualaikum.. Salam ukwah dari saya untuk anda..
Terima kasih sudi singgah blog saya..
1. Tinggalkan komen dan saya akan cuba membalas komen anda..
2. Saya akan berusaha membalas kunjungan anda jika berkesempatan..
3. Komen yang baik2 sahaja ye..
4. Semoga ikatan ukhwah kita akan berterusan..
Terima kasih sekali lagi..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Family Blogger

 

ALL RIGHT RESERVED|THIS BLOG IS DESIGN BY RRAI