Shoplinks.Asia

Monday, January 9, 2017

Hari Ketiga Imani

Assalammualaikum..
Hye semua..

Masuk hari ketiga je dia buat perangai..
Adoilah.. sabar je nengoknya..
Pastu masa hantar kat sekolah, cikgunya cerita..
Rupanya hari first tu, dia bantai tidur..
Langsung tak peduli orang nangis..
Lena je tidurnya..
Kat rumah pun sama.. kalau dia tidur..
Bukan dia peduli orang keliling..

Bila petang lak, cikgu lain pula mengadu..
Katanya Imani nie mulutnya macam bertih jagung..
Tanya satu je, dia punya jawab 10 patah..
Langsung tak takut..
Semua dia redah je.. Hahaha..
Kelakar lah dia..

Hari ketiga, dia tido

5 comments:

  1. Tido tue bukan sebarang tido. Tido cari ilham nak tulis novel :)

    ReplyDelete
  2. Hahahaha lena betul tido tu...Anak buah Mai yg 4 tahun tu peel nya lain pula, bila atoknya (abah mai) nak hantar pegi sekola pagi2, dia cakap, 'eh bukan cuti lagi ke? cuti lagi la harini, cuti kan.' amboi sesuka dia buat cuti sendiri. hahaha

    ReplyDelete
  3. hahaha..imani ni sebijik macam syamimi...dia cakap....budak2 tue menangis..pening kepala kakak2...apa kan juga mau nangis ni..haha

    ReplyDelete

Assalamualaikum.. Salam ukwah dari saya untuk anda..
Terima kasih sudi singgah blog saya..
1. Tinggalkan komen dan saya akan cuba membalas komen anda..
2. Saya akan berusaha membalas kunjungan anda jika berkesempatan..
3. Komen yang baik2 sahaja ye..
4. Semoga ikatan ukhwah kita akan berterusan..
Terima kasih sekali lagi..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Family Blogger

 

ALL RIGHT RESERVED|THIS BLOG IS DESIGN BY RRAI